Tråden om HVTV!

Slutet på Hv senaste klipp är ju inte ens med eller så är det väldigt dåligt klippt. :confused: http://hv71.se/video/1905920881001/

Jag mailade Daniel om detta tidigt igår och fick detta svar:

Jag har i alla fall kollat på de klippen jag nämnde då, som var intervjun med Davidsson innan frölunda-matchen samt HVTV-LIVE från rögle-matchen, och de har visats i sin helhet då i alla fall.

Var tog Matchens Profil - reportagen vägen ? elr var Fantenberg så bra att ingen vågar utmana!?

Väldigt bra fråga, Har också undrat det. :stuck_out_tongue: Likadant med Intervjuerna som var på försäsongen inför säsongen “försvann” också bort vissa stunder. Wesslau’s val av fystränaren bl.a.

Angående avsaknaden av fler matchens profil etc…
Kanske har HVTV tagit på sig lite väl mkt uppgifter?
Jag kan tänka mig att live arrangemanget under match kräver en massa förberedelser, och det är ju nytt för i år (och grymt bra).

Sen skall ju dessa saker klaffa rent tidsmässigt oxå.

Nåväl. Jag skulle oxå gärna se mer av detta, styrelsen får skjuta till mer deg och anställa mer folk.

Kom en ny idag i alla fall, Fasth blev nästa man till rakning!

elitserienplay.se/#/video.1980921023001

ett reportage om Crut och “HV-låten”

Hade varit kul om dom körde igång med HV cribs igen.
Som dom bla gjorde hos Torp och sko-Voutilainen för då hade mitt
val landat på Luoma, Davidsson och Ledin.

Mitt val skulle bli Wesslau, Fantenberg och Mattias twitter Karlsson med sin bloggflamma.

Väntar med spänning på en intervju från Luleå-matchen, undrar om det finns någon som ens vill ställa upp.

Oväntat att det var Fasth som fick ställa upp på intervju om nästa match, och prata om en match han inte ens spelade :unamused:

Vad hände med facebook-frågan och matchens profil? haha XD

hv71.se/artikel/31717/

Årets julspecial!

Jag vill bara tacka de som står bakom HVTV och gör ett enastående jobb.
Väldigt roligt att följa med klapp & klang på deras resa till Göteborg samt
att se Thörnberg därborta. Alltid lika roligt när det kommer något oväntat inslag.

Som vissa andra redan påpekat så saknar även jag hembesöken hos spelarna.

Vart hittar man HVTVLive- klippet ifrån matchen mot SAIK (14 feb) där Chris Härenstam gästade. ??

youtube.com/watch?v=XyK7x36sjn0

För första gången på 27 år skäms jag som HV-supporter.

Äh ge dig. Kul att de bjuder lite på sig själva. :wink:

Äh, sluta var så jäkla stel frederic :wink:
Jag tycker att det är riktigt roligt att de bjuder på sig själva. Riktigt bra HS, 5/5 shakes! :slight_smile:

Håller med, skön version :smiley:

Haha, nhe den va ju rolig, undrar dock varför den först kom ut nu eftersom den spelades in i somras ?