Hehe, ja, okej då, det är kanske den bästa tolkningen av ‘Harlem Shake’ jag sett. Men fortfarande!
Har de inte PP att nöta, uppspelsvarianter att gnugga? Slutspelet står ju för dörren!
FirstSwitch, du menar att HVTV hakade på, fel - initierade, ett viralt meme ett drygt halvår innan det blev just… viralt?
Nje menar mer varför de valde att först nu lägga ut den, dvs ett halv år senare efter dem gjorde den (den spelades in i somras)…men spelar eg ingen roll
Hur tänkte du nu? De kan väl knappast ägna 24/7 åt att bara träna, nöta, gnugga. I mitt tycke får de faktiskt ha lite kul också (fast inte för kul ) - Att bjuda på sig själva och ha lite kul i fem minuter skadar knappast gruppkänslan inför slutspelet, för mig visar det snarare på ett lag i harmoni.
Öht så är väl HV det lag i ES som bjuder mest på sig själva i diverse HVTV-inslag, sen är det kanske inte alltid skitroligt men jag ser inga problem med att ha många spelare med glimten i ögat och räv bakom örat så länge man inte låter det gå ut över spelet.
Däremot så är det givetvis påhitt av Ledin att den är “inspelad i somras”…man ska inte tro på allt man läser
Håller me, 79 spänn är … mycket för en träningsmatch som antagligen är utan kommentatorer eller nån vidare kvalite på.
läste lite på dif forum att de har möjlighet att sända alla matcher både hemma och borta på sitt difTV på webben, men de avaktar besked ifrån finsk tv (tror det är URHOtv eller vad de nu heter som har köpt de finska hemma matcherna).
Finns det nån liknade tanke hos HV om möjligheterna att sända mer än bara 4 hemamatcher?
Om det är nån produktion bakom, kommentarer mm så är det väl ok att ta 79 spänn. Är det däremot som FBK som sänder ut “kubproduktion med effektljud” (gratis på deras webb) så är det däremot snudd på oförskämt att ta 79 spänn för det.