Precis och har jag fel??!
Det vet bara du min vän…
Troligen, ja.
Dessutom, min poäng var inte att du inte får uttrycka din åsikt, men ingenstans är den skyddad emot att jag eller någon annan får uttrycka att den är dåligt underbyggd och irrationell, alternativt att den är tilltalande.
Alltså… har du någon som helst insyn? Eftersom du är så tvärsäker enligt DIN ÅSIKT att han styr och ställer allt, som en “diktator”. Om du har insyn så är det inte din åsikt, utan fakta. Om det bara är din ÅSIKT, eller magkänsla, så slår du nog rekord i killgissningar här.
Min åsikt är att Lindbom är en enhörning. det är MIN personliga åsikt. Men så är det ju.
Att JL tagits bort kan ju också bero på att han inte innehar någon roll just nu.
Ja, men samtidigt ligger Hammarström kvar på damlagets sida.
Jo men hans kontrakt gäller april ut.
Om jag har insyn eller inte det låter jag vara osagt men jag lovar att det kommer nog komma fram sanningar vad det lider.
Och Lindbloms går ut nästa år. Det som är lite märkligt är att om man bara går efter det som kommunicerats hittils så har vi två huvudtränare nästa år. Om jag inte missat något.
Självklart är det svårt att se att Lindbom är kvar alls i föreningen nu. En oerhört märklig situation där en förenings KD två gånger på raken går ner som tränare mitt under säsongen. Ena året räddar han klubben (kan diskuteras men ändå, ingen klagade på Lindbom iaf) och året efter är han så dålig att han får lämna hela föreningen och även jobbet som KD.
Det måste ju vara unikt både som hockeyklubb och som organisation.
Nja, man har via Davidsson eller Nubben gått ut med att Lindbom inte kommer fortsätta som HC.
Innan det sparken som HC!
Jo men han har ju uttryckligen redan ersatts🙃
Absolut, såklart var det självklart ändå att han var ersatt. Hade inte koll på att det kommunicerats med.
Men hade han inte tagit rollen som tränare för att försöka hjälpa klubben så hade han väll suttit kvar som KD nu, som sagt märkligt.
Hejdå! Tack Johan!