Tråden om Johan Lindbom

Det var inte därför jag ställde frågan. Det var mer för att om du hade tittat på J18 (vilket jag gör relativt ofta) så kanske du hade gjort samma observation som jag.

2 gillningar

Du menar sett dem där? :smiley:

Som i första gången ja.

Lindbom kanske var och tittade på det lag han ska få träna nästa säsong? :face_with_hand_over_mouth:

Lindbom kan väl gå till AIK eller Björklöven

Det jag vill se nu för att göra kvällen till en riktig fullträff är ”Tack Johan Lindbom”

9 gillningar

Hejdå Lindbom

Oavsett om Lindbom är kvar eller ej är det riktigt bra att någon högt upp i org. visar intresse ner till J18 och förhoppningsvis ser egna produkters potential. Jag är helt övertygad om att några av dom som spelar i J18 idag kommer med i NHL draften framöver, se följande länk Elite Prospects - NHL Draft Center. Bra återväxt och dessa borde snart få chansen högre upp i systemet.

1 gillning

Antalet J18-matcher Lindbom sett, åtminstone live i HG, är lätträknade.

4 gillningar

Är det någon som vet vad Lindbom gör på dagarna nu?

Stöttar han Nylin med KD-saker, eller är det överlämning till nya tränarna eller sitter han hemma och rullar tummarna?

Ett rykte säger att Lindbom setts komma ut ur HG fullastad med väskor och med bister min.
Såg ut som om han packade ihop.
Bara ett rykte men…

1 gillning

Förstår inte riktigt var han skulle ta plats i HV annars?

Har vi någon som hårdbevakar Nybergs bil???

5 gillningar

Håller fast vid MIN personliga åsikt att Lindblom haft fingrarna i allt som hänt HV sedan han kom tillbaka…Lite som en Diktator (min åsikt). OM han nu får lämna så är det ett STORT steg framåt för HV då de inte behöver andas hans luft…( Återigen mina egna tankar) Men så har det tyvärr varit i HV.

1 gillning

med stort D? :wink:

1 gillning

Som sagt min egen åsikt som jag skrev!!Invändningar emot det?

Kompletterar ditt inlägg lite @Farzan

Hoppas detta platsar in, annars får mods ta bort eller flytta.

Men en observant person i JP-chatten uppmärksammade igår att han såg Johan Lindbom gå ut från HV71 med material och en dyster min. Någon annan hade observerat att Johan Lindbom är bortplockad från hemsidan, och det såg jag med nu.

Fredrik från JP spekulerar i att Johan och HV71 är färdiga med varandra nu, men att inget kommunicerats ut ännu.

Edit:

Postar skärmurklippet från den observationen.

2 gillningar

Heheh, det är ju ett extra starkt statement med stort D :wink:

Men rent generellt tycker väl att just diktator är att ta i aningen. Dessutom, bara för att du skriver att det är din “åsikt” så gör det inte ditt inlägg mindre laddat. Du har, gissar jag, precis lika lite kunskap om hur Lindbom jobbar i grupp, som de flesta av oss. Så vad du gör är killgissar baserat på ingen info mer än vad du “tycker”. Det är… ja… inte så konstruktivt.

3 gillningar

Och det baserar du på?? Du har forumet helt ok… Men bara för det är du inte god almighty… Forumet är VI och inte ditt och då måste alla åsikter vara okay även om det inte passar in i ditt schema. Alltså ett forum där vi får uttrycka oss. Vill tillägga att vad vet du vad JAG vet??? Vill du ha källa???

Det var inte källa Diabolics efterfrågade, det var att Du nämde Lindbom som Diktator med stort D… :wink:

2 gillningar