Edwin Persson Norén ser ut att hamna på andra sidan pölen.
Bäst plus/minus i U-20 av backarna ![]()
En spelare som jag inte alls har koll på. @Jompii Lika bra som stats antyder?
Får man hoppas att HV inte sumpat ännu en framtida återvändare då…
Edwin Persson Norén ser ut att hamna på andra sidan pölen.
Bäst plus/minus i U-20 av backarna ![]()
En spelare som jag inte alls har koll på. @Jompii Lika bra som stats antyder?
Får man hoppas att HV inte sumpat ännu en framtida återvändare då…
Nja asså Edvin har väl inte riktigt fått till det i HV71. Oklart om det rörde sig om en skada, eller något annat, men han lirade inte med J20 i slutet av kvalet. Dessförinnan varvade han spel i tredje backpar med att vara extra back. Edvin spelar ju helst på högersidan och där går både Blanar och Sigge Lindh före. Och även Malte Gustafsson om man nu ska räkna med Malte.
Edvin har väl, de matcher jag sett, inte gjort något större väsen av sig. Svårt att se att han skulle ta de kliv som behövs för att lira/vara nära A-laget. På sin höjd Div1-lirare (även om det alltid är svårt att uppskatta). Här gör HV71 helt rätt genom att gå skilda vägar med Edvin.