Tråden om: Kinnarps Arena!

Haha, ta det lugnt nu :wink:
Klart jag vet att du inte stalkade Jörgen, det var ett skämt…Men nu vet jag att du inte tål att skämtas med/om.

Btw, Jag vet att du alltid sitter där du satt idag (även på J20-matcherna). Sedan så är Tom Hlinder en ishockeyspelare, Tommy Hlinder är läkare på Ryhov…

Antingen har du kass humor annars är det jag…

Tom Hlinder är ju köööööööng! Du som stalkar kan säkert även lista ut vem det var som kom med det namnet först… :laughing:

Du hörde väl antagligen Jörgen säga det… :wink: [size=75]OBS! Jag skämtade.[/size]
Sen så tycker jag faktiskt att min lilla historia var förjävla rolig, någon annan? :blush:

Jag gillar hårda skämt men i detta caset så vette fan. Med din roll hmm. Du måste ju haft jävligt roligt eller hur?
Funderat 4 sekunder om detta vart ett skämt överhuvudtaget men jävligt bra gjort.

SVAR: Tragikomiskt att tom jag gick på skiten :unamused:
Jompii lever farligt nu :wink:

Haha, jag förstår inte riktigt vad det “farliga” i min historia är/var. Jag menar förstod ni inte att det var ett skämt när jag skrev

Det är ju ganska uppenbart att jag skämtar om ni frågar mig. JAg tycker även inte att det var något påhopp direkt.

Sen så struntar jag faktiskt i vilken roll jag har här på forumet. Bara för att jag är moderator så betyder det väl inte att jag har några speciella regler/inte får skriva något som en vanlig användare får? Om det nu är så att moderatorer/administratörer måste vara “lite finare” när de skriver så får gärna Dekman eller Simon ta bort mig som moderator. :slight_smile:

Om folk bara kunde lära sig lite gammal hederlig ironi, tagga ner lite och inte ta allt så allvarligt…

I såfall får vi ta bort oss själva… :wink:

Ryssland - USA kommer nog att bli tuneringens bästa match, jäklar va bra den var. Finns det något som den matchen saknade? skulle inte tro det. En riktigt händelserik match med oerhört mycket känslor. Matchen/Spelarna blev bara hetare och hetare ju längre matchen gick och det slutade med att lagen/spelarna inte ens fick tacka varandra efter matchen. Matchens spelare var utav tvekan Michael “MacAttack” Mc Carron. Han kommer vi definitivt få se mycket mer utav i framtiden. Förstår dock inte hur Rysslands målvakt inte kunde bli utsedd till Rysslands bästa spelare. Förlorar man skotten med 55-17 och enda vinner så lär ju målvakten ha varit lagets bästa spelare.

Imorgon är den sista dagen utav 5-nationernas, missa inte detta!
Tjeckien möter Ryssland klockan 11:30 följt utav Sverige mot USA som börjar 15:30.
Åh va glad jag skulle bli om Ryssland får storstryk, riktigt less på de omogna pojkarna. Sedan så håller jag faktiskt nästan på USA mot Sverige. Jag har blivit lite småkär i USA under dessa dagar. :blush:

Jompii, var det stämning ala Kanada-Sovjet i JVM 1987?

Underbar turnering som slutade
1.Rus
2.Swe
3.Fin
4.USA
5.Cze

Matcherna höll underhållning av högsta klass rakt igenom och det var synd att inte fler kunde lyfta sina arslen och ta sig dit…
Vi hittade även två favoriter i USAs lag som nu har varsin HV-halsduk med sig hem till staterna! :smiley:

Jag hade tänkt kolla i helgen, tyvärr fick jag bakslag i min förkylning och låg hemma i soffan och hostade lungorna ur mig :cry:

Underbar berättelse om Stalkningen av JJ :smiley:
Tilläggas kan att han fick ett inbetalningskort till NBS, med orden att han bör stötta “Sverges Bästa Supporterklubb” :smiling_imp:

[url]http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/hv71/article16698431.ab[/url]

Löjligt, det finns något som heter “öronproppar” som man kan ha i öronen om man tycker det blir för högt ljud, och de kostar inte skjortan direkt. Jag har det när jag är på matcherna och det funkar alldeles utmärkt kan jag säga

Snacka om skilda världar när jag enbart följt HV71 via tv och då nästan fått skruva upp volymen alldeles för högt för att det ens ska låta som om det är livat i hallen. Det låter, mer eller mindre, knäpptyst. Det här är väl ett bevis på att allt man ser på tv behöver inte vara sant :slight_smile:

Har vi sånt jäkla tryck att folk får hjärtsjukdomar, då håller vi rätt hög klass :slight_smile:

haha, det är alltså inte bara livsfarligt utan JÄTTElivsfarligt…stackars kille :slight_smile:
Alla supportrar lider väl utav lite hjärtklappning och sömnsvårigheter under ett slutspel, men att det skulle bero på den jättelivsfarliga ljudnivån i Kinnarps är jag inte lika säker på. Ska dock bli spännande att se om någon (vuxna människor) väljer att göra som Anders rekommenderar (springa runt med hörselskydd).

Löjlig artikel då det är frivilligt att kika på hockey, mao upp till var och en.
Sen att ett fåtal få besvär är beklagligt men vissa är känsligare helt enkelt.

Btw, märkligt namn på en woman eller ser jag så fel :unamused:
aftonbladet.se/sportbladet/h … 6698431.ab

Det är ju jättelivsfarligt att gå på hockey, tänk på det nästa gång ni går grabbar.

Vill bara påpeka Sir Ward att det är även frivilligt att gå på konserter men där är det en förbud.

Oavsett så är det löjligt. Killen i artikeln borde sättas ut på en skampåle för allmän bespottning.

Ja det var ett konstigt namn på en kvinna (gillar att du fick in woman ward:-) ). Kan ju säga att ljudnivån i cloetta var mycket högre än i kinnarps.