Mike Modano och Jere Lehtinen, NHL 2001 PS1. Tider det. Var Sergej Zubov för oxå?
för helvete, ge fan i nhl nu ![]()
Fel tråd? ![]()
![]()
Zubov med
En bortglömd klassback en av de bästa någonsin.
Det kallas distraktion😉
Florida går back to back tror jag.
Mja, det där var ju inte så kul ![]()
Montreal vann mot Florida med 4-2 ![]()
Alex Ovetjkin är i skrivande stund 4 mål ifrån att tangera Gretzky:s 894 mål. Capitals har spelat 74 matcher av 82. Så torde ske under pågående säsong!
Jag hoppas att den där Putinvurmande ryssröven aldrig når det rekordet. En spearing i skrevet i varje byte är mer än han förtjänar.
Nu väger jag inte in något sådant. Ville bara uppmärksamma detta. Men förstår din poäng.
Ja det är sjukt med tv-reklamen där de skojar om att han är spion… och så är han ändå Putin-vän
Ove har lyckats. Oberoende på politisk ställning och de båda tidsepokerna så tycker jag att detta är imponerade.
Och med 1 match mindre spelad, båda över 20 säsonger!
En otrolig bedrift!
Sjukt imponerande med tanke på skadan han åtdrog sig tidigare under säsongen också och hur han tog sig tillbaka så pass snabbt från den. Helt galet
Tänk att NHL låter en Putin-vän få möjlighet att passera nummer 99.
Det är ingen ursäkt, men med all fake news och propaganda från Ryssland så är det nog mycket lättare att få felaktig uppfattning om Putin om man har släkt och vänner där .
En tredjedel av allt på web:en är ju ren bluff eller propaganda även om man bor i en demokrati
Ottawa vann över Florida med 3-0, bra. Anton Forsberg stod i mål för Ottawa. Hoppas att Vancouver och Edmonton vinner sina ikväll.
Uppdatering: Vancouver vann över Anaheim med 6-2, vilket är bra. Tyvärr vann LA över Edmonton med 3-0, inte för att jag tror att Edmonton är dåliga men de kan ha haft en dålig dag. Heja Kanada
Som hockeyspelare unnar jag absolut Ovechkin det här. Sen ogillar jag att han gillar Putin men det finns inget jag kan göra åt det. Gretzky gillar ju tydligen Putins polare Trump nu också så vettetusan om han är så mycket bättre där…och då menar jag att det inte är ett sympatiskt beteende hos Gretzky, ingen jämförelse mellan Putin och Trump. Det orkar jag inte hålla på med, det blir fel hur man än gör det. Jag gillar ingen av de två ledarna, så kan jag säga iallafall.