Kall han var! Snyggt mål!
Såg ni BIF:aren i publiken, en bild av ren ångest ?
Westerholms assist, herregud!
Och Wernbloms fint också sen. Vilket mål.
Ja fy fan
Fattar inte varför han gått så dåligt i Malmö, han är ju bra
Usch, blir fan tårögd för de fanets skull.
Jäklar vilken matchinledning, 4 mål på 10 minuter. Och jäklar vilket spel som mynnade ut i 2-2-målet! Hockeygodis.
Han har ju tydligen varit grym senaste tiden dock
Ja, mycket bättre fart i denna matchen än i förra !
Det här borde ju sänka Brynäs moral tänker jag. Dålig första match och nu gör de två för att släppa in två på typ 3 min(Max)
Ja, riktigt starkt av Malmö att bara köra på, lät sig inte påverkas ett skit av det mentala i att hamna i 0-2
Ja, lite faktiskt.
Men även Brynäs fans måste gå igenom stålbadet nån jävla gång.
Har man inte genomgått degradering tillsammans med sitt favoritlag har man inte levt.
Du har en poäng där, jag känner själv att jag fick än större lojalitet till HV efter de åkte ur, dels pga att de troligtvis inte hade åkt ur om man fått ha publik på läktaren under säsongen. Hur alla fans gick samman när HV ramlat ner gör mig oerhört stolt!
Förra matchen var en seg tillställning och då tänkte jag att det var mycket högfre kvalitet i SHL-slutspelet…
men idag är det riktigt bra kvalitet och hög fart - nästan bättre än det lilla jag såg av dagens SHL-slutspel -
framförallt är Malmö på G
Lägg puckar på mål känns ju som ett framgångsrecept, både Lindbäck och Werner ser sjukt skakiga ut.
Riktigt bra och underhållande period.
Förövrigt. Om Brynäs behövde energi skulle de plockat in Kronwall…
Helvete vad munnen går på honom ikväll!
Känns som Malmö dragit upp ett väldigt högt tempo, undrar vilket lag som tröttnar mest i tredje - det kan bli avgörande
Men en sak är sjuk! Malmö var riktigt pissdåliga under säsongen, ändå satt folk här inne och sa att dom vill vi absolut inte möta, och tacka fan och hinhåle för det!
Fan va rätt ni hade! Vilket jävla monsterlag dom blivit.
Ska vi få avnjuta Brynäs-Vita Hästen eller Malmö-Vita Hästen nästa säsong ?
Börjar luta år att Malmö kämpar ned Brynäs på fart och fläkt
PS Inte ledsen för Timashovs skull att han fick den där tacklingen.
Var det sjukaste!
Kul att se våran spelare Olas-Mattsson briljera