Tråden om SC Johan Hult

Från AB-tråden:

Jag är imponerad. Det brukar alltid heta att “vi har tittat på alla delar och kommit fram till att vi behöver tillföra några andra egenska per och få till en nytändning i laget”.

Men Hult sammanfattat: “Anton är kass, kolla resultaten och hur individerna (inte) utvecklats” :white_heart::yellow_heart::blue_heart:

15 gillningar