Tråden om SC Johan Hult

Tyvärr tror jag att som tf tf GM Hult inte har något som helst mandat att sparka Blomkvist, detta mandat ligger på styrelsen. Vi skall komma ihåg att Hult som sportchef bidrog till att AJ försvann och att både Lindbom och Rahm sparkades som HC.

Johan Hult är nog hårt bakbunden. Nästa säsong är ju Liljander borta så blir nog Hult som får börja knopa ihop hv lag

1 gillning

Hult ska inte ha något med Hv att göra.

1 gillning

Fy fan!

1 gillning

Bra jobbat Johan, du hittade en tränare som förlorat en match up mot Blomman.
Känns tryggt för Woods och Lehtinen inför kvalet.

1 gillning

Hult is back!

Varför är han ens i Garden? Han har en gång förstört HV71 och tror man på riktigt att han ska vara den som ska bygga upp Skiten igen.

Snälla skjut mig!

2 gillningar

Skämtar dom..ta in en till som jobbat med Blomman..var precis det sista vi inte behövde :nauseated_face:

Blomman har redan på denna korta tid lyckats förtrolla Hult!

Joe Labero kan slänga sig i väggen.

2 gillningar

Hade hellre sett att de gjort rent hus och tagit in Karlin. Den killen är en bra tränare helt klart.

3 gillningar

Ja va ska man säga, de kommer bli allsvenskan. O jag tycker synd om spelarena, skiter I styrelsen o staben, hoppas dom får sig en rejäl käftsmäll när laget åker ur, o kanske även damerna och ungdom.

1 gillning

Det som oroar minst lika mycket till nästa Säsong är att denna man kommer ha ett finger med i spelet.

Sportchefen som uppfann en ny nyans av grå.

Finns inga andra som vill komma till HV, så Hult hade nog inget val. Du måste förstärka ledarstaben så vi ser ut att vi har agerat, bara de är en som kan komma in och hålla med Blomman. Blomman is the way

Skäms Hult!! Om detta var ditt genidrag: skäms!

2 gillningar

Sopa!

Har aldrig varit ett fan av Hult! Han startade nedmonteringen av Hv71. Nu när det återigen är nära så tar man in honom igen.

Kommer aldrig förstå detta beslut! HV71 pissar på oss fans!

3 gillningar

Vem var det som satte truppen i Hockeyallsvenskan där det nästan inte fanns någonting att bygga vidare på när man gick upp till SHL.

1 gillning

Fast här gjorde väl Hult ändå ett bra jobb? Det var väl Nubben som börja värva kassa backar och före detta forwards när han fick ta över laget. Tror man hade kunnat spinna vidare på Önerud, Foppa, Vesel, bröderna Davidsson, Andrae och Sjöholm med bra nyförvärv. Men visst marknaden var ju död.

I SHL har Hult dock underkänt med Fröberg och Holmström…

2 gillningar

Är de orimligt att begära att han avgår direkt?
Hellre utan GM än att Hult rattar de om jag ska va ärlig.

4 gillningar

Instämmer helt!

1 gillning

Om nu Hult har fullt ansvar att agera så varför gör han inte det. Ännu en som sitter lugnt i båten.

Ännu ett skäl till att han inte skulle komma tillbaka.

1 gillning