Vet inte om det finns så mycket att tycka synd om, han sätter ord på det ganska bra själv. Har man tagit på sig den rollen han har så får man vara beredd att kritiseras och möta banderoller som ikväll.
Med det sagt, inget renodlat hat mot nubben. Han ska bort och kan öppna sin spelbutik igen så blir alla nöjda (även TIK då dom isåfall slippe hans hymlingar nästa säsong)
Kan inte finnas på kartan att han får “En chans till” det vore självskadebeteende rakt igenom. Kent är SHL:s genom tiderna sämsta sportchef. Han må vara “go” och “mysig” enligt beskrivning, men enda sättet att mäta kvalitet på en sportchef är
in → och ut → .
Vad har vi då in?
Ligans FETASTE budget och hockeystad.
Vad har vi ut?
Mög, rent jäfvla mög…
Jag get nubben 0/5 toasters… ut bara ut och kom aldrig mer igen… enough is enough.
Ja, önskar att han lämnat ett underskrivet papper i Garden innan han åkte hem till Sundsvall bara.
Känns som att det nu är en förhandlingsfråga eftersom han inte har ryggrad nog att avgå.
Men det är ju sånt vi inte vet. Låter HV honom gå? Han har ju kontrakt så jag antar att HV måste godkänna att han lämnar. Han kan ju som flera varit inne på inte mått bra på två år.
Får intrycket av att Nubben är en riktigt mysgubbe, han verkar väldigt trevlig, så är helt på din sida.
Hoppas han har självinsikt nog att avgå som sportchef nu, jag vill inte ha honom kvar på den positionen och jag tror inte heller att Nubben själv bör sitta kvar för sitt eget välmående. På något sätt så har man ändå lite medlidande.