Qken.
Örebro plockar min drömspelare, Patrik Puistola.
Qken.
Örebro plockar min drömspelare, Patrik Puistola.
Rögle har klart med ny SC, undra om de kan betyda Abbot nu är löst?
Oacceptabelt. Hmm det står att hans youth team är HV71 på EP. Hur gick detta till?
Hans pappa är Pasi.
Jo men det är väl inget släktskap som avgör det. Hade inte koll på att han varit här (Patrik alltså)
Patrik är uppväxt i Jönköping , spelade hockey i hv och fotboll i ekhagen
Tror EP inte registrerar innan 15 år typ men antar att han spelade i HV när han var liten
Förresten vad tycker ni om att Björklöven äskar pengar från supportar? Alltså att be supportrar om pengar för värvningar? Känner mig lite kluven över det
Personligen tycker jag det är sinnesjukt att folk swishar för betala spelares löner.
Vansinne… begagnat bilhandlarförening.
Reggar bara från u16 och uppåt . Han slutade i hv i u13 kanske
Jag bryr mig inte folk får göra som de vill. Ingen som tvingar dom direkt.
Vill bara uppdatera att Björklöven samlat in en halv miljon kronor. Snacka om press att de måste leverera en bra värvning nu… tänk om Nubben hade fått de pengarna och värvat Montén
Säkerligen foppa-värvningen. De har inte pengarna nu men väntar säkerligen med att skriva på förrens pengarna finns på kontot
Värvningen är nog redan i hamn. Dom mjölkar supportrarna bara
Sorry OT men visst var du med på hvfantasten oxå med alias a1m?
Haha ja det var jag, härjat runt länge. Men jag var jäkligt dryg förr är inte de längre (tycker jag i alla fall)
Sen som sagt var ja mod på fbk forumet med under alias a1m. När jag blev medlem på dif forum bannade de mig innan jag ens skrivit ngt… Hade nog kasst rykte.
Du har varit med länge i gamet
Jag hoppas det är okej att jag postar den här tråden här, vet inte riktigt vad jag ska göra för att få tag på de här matcherna.
Och börjar kännas totalt hopplöst efter att ha blivit blåst för att jag försökte vara schysst mot en kille…
Jag söker egentligen alla matcher förutom final 7 (alltså Kvartsfinal 1-6 ZAIK-FBK, Semifinal 1-6 RBK-FBK, Final 1-6 LHF-FBK)
Finns det möjligen någon på det här forumet som har/känner någon som har alla Färjestads matcher under slutspelet 21/22?
Senaste guldsäsongen.
Söker i första hand HELA sändningarna, but I guess anything will do om man måste välja mellan det och inget.
Letat som en galning efter de matcherna och har bara sunkiga rippar (De sunk-ripparna som finns här: https://www.youtube.com/@empaaanpersson4414/videos - alltså jag vet inte, det är inte mycket som är rätt med de ripparna… först och främst är de i 60 FPS, inspelade via OBS och de flesta är dessutom OOS)
Men skulle någon ha några av följande matcher så kontakta gärna mig, jag är så sjukt intresserad av att få tag på de matcherna…
Hade en kille på kroken men det j*** a*et använde bara de matcherna som gisslan så att jag skulle fixa sånt som ingen annan kan fixa till honom och dum som jag var så skickade jag typ 20 olika matcher från olika sporter både herr/dam, handboll, fotboll, hockey etc etc…den minsta filen var ca 6-7gb stor.
Det suger på riktigt rejält mycket att en person gör att man börjar fundera på
Allt han skickade till mig under samma period var 3 matcher - han valde dessutom medvetet från de matcherna han visste att jag var minst intresserad av (dessutom Cmore-studio bortklippt i alla 3)
Så om det finns någon som har någon/några av följande matcher:
KVARTSFINAL 1
2022-04-01 Skellefteå Kraft Arena
Skellefteå AIK - Färjestad BK
KVARTSFINAL 2
2022-04-03 Löfbergs Arena
Färjestad BK - Skellefteå AIK
KVARTSFINAL 3
2022-04-05 Skellefteå Kraft Arena
KVARTSFINAL 4
2022-04-07 Löfbergs Arena
KVARTSFINAL 5
2022-04-09 Skellefteå Kraft Arena
KVARTSFINAL 6
2022-04-11 Löfbergs Arena
SEMIFINAL 1
2022-04-16 Catena Arena
Rögle BK - Färjestad BK
SEMIFINAL 2
2022-04-18 Löfbergs Arena
Färjestad BK - Rögle BK
SEMIFINAL 3
2022-04-20 Catena Arena
Rögle BK - Färjestad BK
SEMIFINAL 4
2022-04-22 Löfbergs Arena
Färjestad BK - Rögle BK
SEMIFINAL 5
2022-04-24 Catena Arena
Rögle BK - Färjestad BK
SEMIFINAL 6
2022-04-26 Löfbergs Arena
Färjestad BK - Rögle BK
FINAL 1
2022-04-30 Coop Norrbotten Arena
Luleå HF - Färjestad BK
FINAL 2
2022-05-02 Löfbergs Arena
Färjestad BK - Luleå HF
FINAL 3
2022-05-03 Coop Norrbotten Arena
Luleå HF - Färjestad BK
FINAL 4
2022-05-05 Löfbergs Arena
Färjestad BK - Luleå HF
FINAL 5
2022-05-07 Coop Norrbotten Arena
Luleå HF - Färjestad BK
FINAL 6
2022-05-09 Löfbergs Arena
Färjestad BK - Luleå HF
Om matcherna fortfarande står kvar när du läser det imorgon, om 1 år eller om 15 år så har jag nog inte fåt tag på matchen och letar fortfarande (så även om frågan är gammal om 15 år så är frågan troligen aktuell ändå)
Tack så mycket på förhand!
SHL la nyss upp en bild med statistik om vilka lag som hade högst poängsnitt på bortaplan den gångna säsongen och siffrorna är väl något överraskande ändå…
1 - Luleå HF - 6573
2 - Modo Hockey - 6455
3 - Rögle BK - 6403
4 - HV71 - 6328
5 - Leksands IF- 6324
6 - Färjestad BK - 6245
7 - Skellefteå AIK - 6095
8 - Örebro HK - 6028
9 - Timrå IK - 5994
10 - Linköpings HC - 5974
11 - Malmö Redhawks - 5964
12 - IK Oskarshamn - 5935