Tråden om: SHL

Vår målis Heljanko var grym idag. Han sket tydligen bara i försäsongen som resten av laget.

JAMEN GNUGGA IN DET BARA!!

2 gillningar

Det kunde Ortio vara också :wink:

Stora starka fbk åker på däng ser det ut som! Alltid gött!

Hmm jinxade nog lite där…

Såg jag rätt :

Missar pucken på straffen och slår sen in den.

När HV gör det , inte mål

När FBK gör det , mål

Tycker inte att det var ett skottrörelse likt det var med Kaski. Tycker ändå det var rätt att godkänna FBK’s mål.

Ja. Påminner mer om APs godkända straff trots två pucktapp än Kaskis misslyckande skottförsök. Rätt att godkänna.

Min första reaktion var att han bytte åkriktning bakåt.

Åkte dock bakåt men aja. Svår bedömning

Tycker också lite synd om Rögle. Zaar borta minst 6 månader och Evergerg borta på obestämd tid.

2 gillningar

Ja, det är ju extremt tunga avbräck under en så lång tid dessutom.

1 gillning

Everberg borta en månad

Två spelare som skulle spela i 1FW med Peterson. De har det ändå värre än HV tack o lov

En jäkla tur man har premium. Tomaseks kärlek till frun och Forsells kärlek till pizza. Nyhetsvärdet!

2 gillningar

När Johan Davidsson kom tillbaka till HV är jag säker på han satt och med en stor kebabpizza i Aftonblaskan och firade första segern :yum:

Gött att Växjö får stryk :grin:

sjukt att Modo kör över Malmö med 5-0. Hoppas båda Lhc och Växjö får stryk ikväll

1 gillning

Vafan pysslar shl.se med? Varför finns där inga videos, såsom highlights? Eller är det gubbfel från min sida?

1 gillning

Givet gubbfel :smiley: Nej men skämt åsido. Highlights finns från föregående omgång, dvs den som spelades innan igår. Tippar att gårdagen kommer inom sinom tid. Om det hjälper?

Varför är de så kassa?

Eller det vet jag ju, de samarbetar med TV4, sämst, kent-nivå. Blä.

6 gillningar