Det hade varit sjukt kul att tävla i någon form av quiz med alla på forumet - vem kan mest om vårt kära HV? Jag har följt HV ganska slaviskt sedan början av 2000-talet och känner att jag har ganska bra koll… who’s up for it?!
@Fylke74 verkar ju hitta på lite frågor till våra journalister (för visst är det du?).
Detta låter kul. Jag är på
Nu blev man nyfiken på vad du syftar till?
Va?
I JPs pod är det en Fylke, eller om det faktiskt är Fylke74 som skickar in HV-kluringar till journalisterna.
Jaså? Dubbel misstolkning från mig. Det hade jag inte koll på, lyssnar faktiskt inte på JPs podd! Är det något att ha?
I ditt försvar var jag inte direkt tydlig.
Jo men jag tycker att den är helt ok faktiskt, helt klart värd en timme i veckan.
Tack för tipset! Följer ändå Vitagulablå-podden och läser forumet här dagligen. Läser dessutom JP:s samtliga sportartiklar. Tycker jag hänger med ganska bra i Jönköpingsidrotten i allmänhet och HV71 i synnerhet. Men det kan aldrig blir för mycket HV
Ja när man väl betalar den hutlösa månadskostnaden så får man allt utnyttja tjänsten till fullo
Från Läjkers hemsida.
Tolkar jag detta rätt i att det finns ett erbjudande öppet för samtliga SHL-matcher i januari för Lakers, FÖRUTOM den mot HV?
Kul att man isåfall medvetet exkluderar matchen mot oss för att dem redan vet att vi är ett så publikdragande lag
Behövs inget sånt quiz. Jag kan mest. Klart.
Det stämmer.
Verkligen inte. Till och med andra supportrar hade snappat upp rivaliteten mellan HV och FBK och att Jönsson var som Hvs Davidsson.
Absolut inget nörderi, utan mer som ren och skär allmänbildning. Säger man som du gör, låter det som att du inte varit delaktig/närvarande.
Det här vet man om man följt HV på 00-talet.
Detta var väl under de åren som b.la. Jörgen Jönsson, Johan Davidsson, Magnus Kahnberg, Tomi Kallio, Pelle Prestberg och Micke Renberg bar sina respektive lag någon/några säsonger. Tider det. Minns även LHC:s Mårtensson/Weinhandl- och Hlinka/Hlavac-duos. Hualigen.
Glöm inte Magnus Johansson i lhc med
Det var väl också LHC som leasade Weinhandl och Mårtensson till Ryssland och tog in Hlinka och Hlavac istället?
Jag måste ha missat det i så fall, eller i alla fall glömt bort det. Vissa sätter sig in i en massa detaljer beroende på grad av intresse, jag gör det inte.
Ja, Mårtensson var lhcs Davidsson
Det hade jag glömt. Tror du har rätt!