Tråden om: SHL

Vilka klubbar är det som inte har en kontrakterad tränare nästa säsong?

Kan komma på Skellefteå endast men de borde vara många fler

Jaså, jag tycker bara han känns sjukt trött och torr i intervjuer. Lika mycket karisma som wellpapp ungefär. Jag blir deprimerad av att lyssna på honom.

2 gillningar

Jag tycker han verkar lugn och analytisk, i alla fall det jag har sett av honom när han har intervjuats. Om man vill kalla honom tråkig fattar jag det, beror lite på hur man ser på det. Hellre en sådan coach än en som flyger iväg med sina känslor.

Skärpning nu! Jörgen Jönsson är en historisk ärkefiende och skurk. Lovord om denne man borde vara strängt förbjudet här… :upside_down_face:

9 gillningar

Skurk? Grundat på vad?

Du är verkligen helt historielös va?

9 gillningar

Antar att du är ung alternativt ett nyare fan. Jörgen Jönsson var Mr FBK under tiden på 00 talet när HV och FBK var de två stora rivalerna om guldet. Lite likt Johan Davidsson för oss. Min kommentar var inte allvarligt menad såklart :wink:

5 gillningar

Jag har hållit på HV71 länge, men har knappast koll på alla detaljer.

2 gillningar

Det e lugnt

1 gillning

Kanske är som att svära i kyrkan, men någon som vet vad forumet som malmösupportrarna använder heter? (Om de har något ”första forum”) för googlar man kommer flertalet olika alternativ upp typ?

Malmö Forum - SvenskaFans

Där är det aktivt skrivande

2 gillningar

Tack!

1 gillning

“Tror tyvärr inte det dröjer så länge förrän vi kan läsa att Kuokannen och Pajen är klara för HV71. Den klubben skiter ju pengar”

Ett av de första inläggen som jag trillade över på MIF:s forum. :slightly_smiling_face:

7 gillningar

Usch vad äckliga de där svenska fansidorna är… Tacka vet jag sveriges vackraste forum :white_heart::yellow_heart::blue_heart:

17 gillningar

Ja snacka om att detta forum ligger miltals steg framför övriga klubbars. Världsklass!

13 gillningar

Den detaljen kan man inte missa? Det övergår mitt fulla förstånd. :joy:

Själv tror jag det betyder att vissa nördat ner sig lite för mycket i klubben och dess historia. :joy:

Förlåt men helt omöjligt att inte veta om rivaliteten mellan Hv och Färjestad och dess kaptener under början av 2000-talet/slutet av 90-talet om man följt Hv ”länge”. Sen är ju ”länge” en definitionsfråga men har man följt Hv i minst 15-20 år så är det helt omöjligt att inte ha hört talas om Jönssonligan.

5 gillningar

Välkommen till nördarnas forum.

Här vet vi allt och lite till om det mesta som rör HV, hockey, ölbärs, pizzerior - ja allt viktigt i livet helt enkelt. Bara att börja grotta ner dig :star_struck: Man kan aldrig grotta ner sig för mycket i något man tycker om är min åsikt :+1:t2::blush:

10 gillningar

:joy: