Tråden om: SHL

Brukar ju bara vara ett lag som kämpar när jag vanligtvis tittar på hockey nu för tiden.

2 gillningar

heja rögle

Bristedt kan ju reta gallfeber på den mest coola människa…

Leon Bristedt sätter ett knä i huvudet på Langhammer, sen ger han en efterbliven intervju…Jag hoppas på röglevinst men Leon kommer nog få en rätt tuff fortsatt kväll.

EXAKT min känsla. Ett svin…

Håller på Hökarna efter det.

Fruktansvärt osympatiskt person! Han skadar en annan spelare och är TOTALT LIKGILTIG. Totalt! Hoppas Malmö tar hand om honom i period 2

1 gillning

Bristedt är la fostrad i Linköping…

1 gillning

Jag hoppades att han skulle få minst 2 min ev 5+game. Även om det hade bitit mig i röven som hejar på Rögle. Men jag gillar inte Bristedt, han har precis varit avstängd och gör såhär… Även om han är en spets hoppas jag att disciplinnämnden gör sitt. Hockey är en hård sport men att knäa Malmös målvakt för att sen säga “det är hockey, man blir skadad”… Hoppas han inte får förlängt!

Hökarna!

1 gillning

Intervju med Bristedt nu tack!

Örebro - Växjö. Måste vara den tråkigaste matchsserien i världshistorien… Örebro klarar inte av att fylla arenan i första slutspelsmatchen. HV kommer garanterat fylla alla sina

Jag blir inte förvånad om ni fyller Garden under kvalet. Hv ska vara tacksamma över sina hängivna supportrar!

4 gillningar

Man kan bara hoppas på att de slår ut varandra… :slight_smile:

Sjukt att malmö tog den matchen. Utspelade i 2 perioder av ett skickligt rögle med 4-5 stolpträffar eller vad det var.

Kan de göra det igen dock? Tveksamt.

Jag tippar emot och säger att dem tar det. Man ska aldrig underskattade vikten av att vinna. Speciellt inte i utslagsomgångar. RBK måste som vi vet vinna, trycka dit pucken mer än en gång. Malmö kan spela lite mer avslappnat även om man inte gör det i sådana här matcher kanske. Blir det 6-0 i inbördes möten imorgon tro?

1 gillning