Tråden om: SHL

Kanske bara hemmamatcher

1 gillning

Opererat krånglande höfter och inte spelat sedan 2023.

1 gillning

Det låter onekligen som en PR-värvning. Jag hade inte kontrakterat honom på dessa premisser om jag hade varit sportchef.
Hoppas innerligt att det funkar för honom dock.
Sicken profil SHL har fått.

1 gillning

Han lär nog inte kosta jättemycket tror jag.

Det gör han kanske inte iof

Han har ju tjänat en del pengar därborta, sen spelar han väl inte gratis heller för den delen

Hoppas han är så frisk det bara går. Vilken lirare!

Har för mig jag läste för några år sen att han velat avsluta hemma.

Såg på SHLs insta att 4 av 8 kandidater till årets räddning så stod Hv för motståndet. All PR är bra PR, sägs det…

3 gillningar

Inte förvånad. Alla målvakter gör sina bästa prestationer mot HV. Det är sen gammalt…

2 gillningar

Den Gidlöv gör mot Lökars i slutet är fin

Aaah får panik när jag tänker på alla överjävliga räddningar målvakter på alla nivåer gjort mot HV senaste två åren.

2 gillningar

Såg att Gabriel Carlsson är klar för Rögle. Är han bättre än Borgman eller vad säger ni?

Personligen tycker jag att Borgman är mer användbar än Carlsson då han är mer utpräglad defensiv i min smak medan Borgman kan bidra offensivt också typ.

3 gillningar

Jag har även hört lite lösa rykten om att Klas Dahlbeck, utöver Gabriel Carlsson, ska vara aktuell för Rögle. Får de in dessa två herrar så får de en stabilitet som de under ett par säsonger saknat på backsidan. Trodde dock de skulle gå hårt på Släggan för att få in lite mer offensivspets på backsidan.