matsqq
8 April 2026 07:05
6736
Det var ändå en rättvis seger då Skellefteå förde mesta delen av matchen.
Undrar om Luleå påverkas av en andra superlång match på relativt kort tid
Den smala vägen leder till paradiset medan den breda leder till helvetet , så heter det väl
Luleå valde den breda vägen och får möta 2:an, 1:an och sedan då 3:an eller 4:an om de klarat SAIK.
Vi får se om det går åt helvete eller ej …
2 gillningar
LuleHF
8 April 2026 12:30
6737
Det här fixar inte Luleå med det matchande dom har i kropparna, jag hoppas bara dom ger SAIK en sjuhelvetes omgång så dom är helt slutkörda till finalen.
2 gillningar
M_S
8 April 2026 15:40
6739
Skellefteå är inte riktiga AIK, så som jag ser det. De är några konstiga kopior, wannabees eller vad du vill kalla dem
1 gillning
Helt sjukt hur lam Växjöpubliken är
Mer drag på en Hvträning
Inget smaski i HV71 men i Malmö nästa säsong.
4 gillningar
M_S
8 April 2026 17:36
6743
“Det finns en tydlig koppling till Malmö sedan tidigare, inte minst då Kaski är god vän med den finske duon Lauri Pajuniemi och Janne Kuokkanen. “
Det kanske är därför det inte blev HV71? Så’na där saker kan vara viktiga när man väljer lag
Riktig slutspelskänsla i Växjö…
LGM
8 April 2026 18:03
6745
Vipers spelar hemma idag, så…
Aviar
8 April 2026 18:06
6746
Drömmer om den dagen växjö inte får ihop det, och trillar ur SHL. Det är inget annat än plast supportrar i den staden. Iallafall i hockey. Öster i fotboll har lite mer historia och genuina supportrar.
3 gillningar
Växjö är snuskigt bra, dessvärre
När jag var i Växjö under finalen 2018 var det Lakers-flaggor på varenda jäkla hus i staden. Undrar om det skulle vara det under ett kval efter år av bottenplaceringar. Tveksamt va?
matsqq
8 April 2026 18:11
6749
Rögle har fått skadeproblematik och är nog lite slitna samtidigt som Växjö är väldigt bra defensivt , slipade och inte gör några misstag .
Känns som Växjö kommer ta denna serien .
Tycker Rögle är dåliga, ofokuserade och ser trötta ut, hoppas de hittar tillbaka.
LGM
8 April 2026 18:22
6751
Det kan vända fort i hockey.
Ha! Rögle alltså. Svårslaget lag.. Roligt, hoppas på Rögle ZAIK i finalen.
matsqq
8 April 2026 18:49
6755
Gjorde annat ett tag och vart jätteförvånad när jag såg att det var 3-3
Där ser man, heja Rögle!!!