Jaha tänkte att de va över. Lökars stänger ner. Rögle ur slag. Bytte till serien. Tji fick jag.
JAAAA!
Wow Bengan, vilken pärla!
Herr Bengtsson! Vilken bössa!
Tommy Salo - “räddning” ![]()
Det är roligt att titta på när Rögle spelar hockey, talangfulla och offensiva spelare.
Man önskar HV hade hittat fler såna spelare …
En final mellan Skellefteå-Rögle hade det varit mer fart i
Så jävla gött att Rögle tvålar dit plastlaget!
Bengtsson har fel färger på sig alltså. Usch
Tagnes sa en bra sak inför andra. Vi bär inte puck hela vägen, vi åker på halvfart till närmsta gubbe och ger över ansvaret. Där måste vi upp, vi måste ta initiativ och komma med fart. En som analyserat i det enkla. Tänk om man hade en coach som yttrar sig om hockey som faktiskt spelas. Lite jävla hockey snack. Men nej nej, vår HC är ju inte i närheten, inte SC heller. Ingen pratar om hockeyn, att man behöver komma upp i spelet för att ha en chans.
Förra årets spelare som sportchef och utan två av sina centrar… luktar potentiell kvalmotatåndare nästa år ![]()
Out LHC: Kovacs, Shore och nu Ljungh
Tråkigt för dom. Not.
Har det kommit något nytt om Kovacs alltså?
Killen har tydligen bra erbjudanden från Europa. Frugan bestämmer tydligen så lär bli flytt ![]()
Äsch, låt dom göra sin omstart, det drabbar inte oss. Dom kommer förmodligen lyckas. Vi där emot, vi kommer få dras med ytligare kvalångest. Trevlig sommar på er.
När världen ändå är ond, så kommer SHL plötsligt på att man ska spela med 12 lag. Efter att HV åkt ur. Det nya systemet kommer inte gynna HV.
Detta är inte på uppdrag av @PapaEmeritus ![]()
Ut ur mitt huvud, Satan!
Luleklacken sjunger sönder hymnen ![]()
Heja Luleå!
Många skickliga spelare i Skellefteå
Om Brome blev skadad tror jag det blir Skellefteå som tar hem både matchen och serien.
Först en cross-checking i ryggen, och sen filmar han direkt efter. Fortsätter fejka hela vägen till båset. Vidrigt.
Shinimin har filmat en del genom åren, men han har riktigt smarta pass ,
när han kommer ensam in i zon kan han vänta in medspelare och leverera passar man sällan ser nån i HV göra