Tråden om: SHL

Inte bra för oss om han återvänder. Han var jävligt bra för Oskarshamn förra säsongen

1 gillning

Smejkal till IKO och Johnsson till Skellefteå.

Spets snackar vi iaf.

Modo tittar också och kommer att gå för minst en spetsforward snart och ev en back också.

Rögle tittar på ytterligare minst en back, Bichsel? och kanske en till, förutom LEJ. De startade säsongen med nio! backar dessutom så blir nog en del backar som lämnar. Kommer också att ta in minst en forward ytterligare desutom.

Lagen rustar omkring oss så Lindbom måste ta fram trollspöet eller/och styrelsen skaka fram ytterligare 5-10 miljoner.

Malmö har väl inte riktigt råd med någon spets men har fått ett bra försprång redan.

Kommer inte saker och ting i ordning så finns faktiskt risken att vi får kvala vilket verkligen är helt sjukt med våra resurser.

1 gillning

Smejkal är inte klar.

Kan tycka att Frölundafansens reaktion här är lite oproportionerlig, vad tycker ni? Sen kanske Kahnberg t.ex också borde få tröjan i taket, men det är en annan femma.

Ännu ett bevis på att de som sägs på ett öppet forum inte är enbart mellan oss. Förstår hur dom som skrev det tänker men de tänkte nog inte att de skulle citeras av kvällstidningar.

1 gillning

Precis så ja. Det ser klumpigt ut utåt nu tycker jag.

Olle Juolevi lämnar Timrå.
En öl på att Nubben har tagit honom hit? Är ju trots allt i Timråburken och rotar…

Och säkert så att vi betalat överpris för så bra har han ju inte varit.
Timrås supportrar gråter ju inte precis över att han fick lämna

Tror inte att hv kommer ta in honom.

1 gillning

Nu är jag visserligen partisk, men jag anser att HV har den snyggaste loggan i Hockey-Sverige. Finns en del andra tröjor och loggor jag uppskattar, såsom Brynäs, Skellefteå och Leksand. Men HV:s logga sticker ut. Skönt att det aldrig gjorts försök att modernisera den, likt Frölundas fiasko.

7 gillningar

Tids nog lär väl de vindarna även blåsa HV:s vägar, tyvärr.

5 gillningar

Den är så vacker att det nästan svider i ögonen :hugs:

LSD-tjuren!

Det är väl bara att gratulera Frölunda som fortsätter att göra sitt matchställ snyggare och snyggare :rofl:

1 gillning

Hahaha vafan :joy::joy:

Som göteborgare kan jag ju säga att mina två värsta mardrömmar nu slagit sig ihop… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha! Friberg ser väldigt skeptisk och obekväm ut.

Oskarshamn kommer att åka ut shl. Riktigt svaga.

Jepp! Trodde vid första anblick att han hade en sån där öl-hjälm på sig. Får skylla på liten skärm på mobilen.

1 gillning