Tråden om: SHL

Cluben losar i slutet av 6e perioden. Alltid något…

3 gillningar

1 gillning

Att det ser ut som både Träsko och Cluben inte kommer spela semi är de enda glädjeämnen denna säsong.

1 gillning

Cluben visar åtminstone hjärta.
FBK gör inte skit jobbet i denna serien därför är det 0-3…
Påminner om HV71 där man inte tar ett skär i onödan eller ens täcker skott.

Kul se Linus Johansson klamra sig fast runt benet på motståndaren, lagom frustrerad.

Färjestad är ju en enorm besvikelse. Det finns ju mycket kvalitet i laget så man kanske inte ska bygga om helt men lite förändringar hade jag nog gjort till nästa säsong om jag var Rickard Wallin. Inte OK att vara såhär dåliga i ett slutspel efter en grym grundserie tycker jag.

Och där rök Färjestad

1 gillning

Nu ska jag njuta fram till fredag, sen börjar ångesten igen.

1 gillning

Inte nöjda i Karlstad. Lite fiasko-varning ändå.

Ett jättefiasko, fyra raka är ett jättefiasko.

2 gillningar

Jo, det vet ju vi som höll på HV71 även 2011. Men visst är det härligt att gotta sig över Färjestads debacle.

Nu ryker nog Lule också…

Jepp, kändes så inför den granskningen…

Fan känns ändå tveksamt, om målburen står kvar glider ju aldrig Wards benskydd över linjen och därmed gör inte pucken det heller, så det är ju bara för att målburen flyttas som pucken går över linjen.

Känns peggat för Väcksjö i år…

Jo jag håller med iofs.

Trist att ryka på det viset oavsett…

Jag fick inlägg #1977 vilket påminner mig om att jag var onykter första gången det året. I Huskvarna Folkets Park. Dom lirade Uggla “Varning på stan” i ungdomsdelen…

Eric Martinsson med fin assist till kosdila. Vlh sveper över luleå. Tror fan Rögle tar hem guldet

Bara inte VF!!!

1 gillning