Säger en del om vad som kommer fram om spekulationer i allmänhet kring HV
Det var så det framställdes i den info jag fick och valde att dela. Men jag antar att det var 6 tänder som fått skador då. Är ju en väsentlig skillnad såklart.
Hugo fransson läggs alltså till på listan nu då? Herregud. Snart är hela laget borta.
Vem Var det som skadade Fransson igår? jag missade en del av sista perioden.
Noah Steen
Fransson var i träning idag, så det lugnt.
Vad jag hört så går de bättre än man trodde med kaskis skada. Borde kunna komma tillbaka lite snabbare än väntat.
Positivt, kan vi öka skottfrekvensen.
Hur går det för Seppälä?
Vad jag hör verkar OFM kunna komma tillbaka tidigare än de två månader det pratades om.
Känns som att man rent allmänt, inte bara i HV71, tenderar att ta i lite extra vad gäller förväntade återhämtningstider på skador. Smart på så vis att man då får lite extra tid samtidigt som man kan bli positivt överraskad om en återhämtning sker snabbare. Säsongen är fortsatt ung men det finns redan flertalet exempel på detta i SHL och HA.
Tycker att man borde vara transparent och öppen med rehabtid, sen kan ju bra läkkött var en parantes som påskyndar comeback. Tror faktist inte våra skadade spelare kommer lyfta oss nämnvärt, vi är dömda både på förhand och typ efterhand😀
Vi behöver offensiv spets!!
Jag hoppas man kan få en uppdatering på skadeläget nu i veckan på HVTV.
Ifall det finns nån ny prognos för OSL, OFM och Kaski.
Kaski och Lyran borde väl vara tillbaka på torsdag kan jag tycka. Var det inte 2 veckor på Kaski och dag till dag på Lyrenäs,
4 på kaski
Joona är nog tillbaka på torsdag också hoppas jag.
hörde att de va bättre prognoser på kaski o ofm
Stakkestad med en lättare känning bara. Bör kunna spela på lördag.
Vad bra, Diabolics var väldigt orolig ett tag där
Såja mot tre poäng!