Tråden om: Tre Kronor!

Fan med hjärtat i halsgropen man läste vidare… synd för Frölunda och Tom Nilsson, skönt att det inte var Fälth.

Hallo mina vänner!

Vill bara höra vad ni tror Niclas Kronwall kommer ha för nummer under os 2014? Är det 55 som vanligt?
Han har haft nummer 7 innan vet jag.

Tack på förhand! :slight_smile:

Vill minnas att detta vart uppe tidigare här på forumet. Han lär spela i 55, kan ha använt 7 då han spela för Dif då han hade de där :stuck_out_tongue:

Har ngn av er koll på var biljetterna till landskamperna hittas? Tänkte kolla Sve-Tje i Gävle i morgon men hittar inte ett skit!

Den är i Läkerol Arena och köps därmed via BIFs biljettsystem:
brynas.se/artikel/42989/

Ah, snyggt… Tänkte trava in å kolla lagens träningar i morgon fm (hoppas de är öppet) så får man väl handla på sig biljetter då. Såg att de va dåligt intresse å biljettrea roar mig som fan.

4-0 mot Tjeckien efter 8 min spel i andra perioden. Klasen två mål :open_mouth:

Ullström ser riktigt pigg ut. Varit inne på 4 mål. +3 och 2 assist. Trodde det skulle vara 3, var det inte han som lämnade pucken till klasen bakom mål när klasen gjorde 4-0?

Jajamen

har en liten otäck känsla att både LHC och FBK vill värva honom :confused:

Kul att f d HV-spelare var direkt inblandade i fem av sex mål.

Det behöver du inte gå runt och oroa dig för!

Frölunda försökte för några säsonger sen att värva både Davidsson och Liv där kontrakten var enligt mig mycket bra.
Behöver jag förklara varför dom båda sa nej :unamused:

Ward: Nej, jag fattar. DIF har försökt också en gång i tiden :wink:

Vad har hänt med Fälth? Skadad eller petad? Hoppas på det sistnämnda

Bra tv-tider nu när det spelas i ryssland.
SWE-RUS spelas nu kl. 16:00 för den som missat det, hoppas man får se WK i action en hel del!

På söndag kl. 16:00 kan man se alla HV-spelare i action, SWE-FIN då.

Någon annan som tycker dessa turneringar är oerhört ointressanta såhär i slutspurten av serien?
Hatar att vänta…

Kan instämma, man vill ju att det ska flyta på med serien så man slipper abstinens.
Har sen en vecka tillbaks skaffat biljetter till kampen på söndag i Globen mot Finland så det har ju dämpat en del.
Ska iaf bli jäkla kul att se Peterson, Thörnberg och Ullström.

Vi är långt nere i skiten när en Oskarshamns spelare
tar plats i Tre Kronors OS-trupp. Nej jag är inte bitter… :wink:
expressen.se/sport/hockey/t … -os-trupp/

Inom fotbollen är det flera länder som säger sig vägra spela mot Ryssland. Neutral mark eller ej.
Hur ser det ut med VM i Hockey? Blir Ryssland nekade att vara med?

Blir det ens något VM?

IIHF ska sammanträda idag för att diskutera om Ryssland ska uteslutas från JVM och VM, så vi lär veta mer efter det.
Det finländska och schweiziska förbunden har redan gått ut och krävt att Ryssland ska stängas ute.