Tråden om: Tre Kronor!

Från 3-0 mot Kanada till 3-4 och Tre Kronor är utslaget. Men inte direkt oväntat, det är så här det sett ut under “Garpens” ledning. Nu är äntligen hans tid i Tre Kronor över. Hult och Garpen kan ju ta en minisemester till Gotland och tävla i vem som gjort bort sig mest :laughing:

Inte för att jag kollar landskamper men, ett mål var av Petz och Isac. De går bra i landslaget nu. Det känns bra.

Hoppas HV inser värdet av att de två behöver en bra C.

Ni som ser landskamperna: hur är spelsystemet som gör att dessa två lyckas så bra? Kan vi kopiera?

3 gillningar

Petersson & Brännström fortsatt kvar i truppen. Hade varit kul att få se de spela VM!

1 gillning

Är på matchen mot Schweiz i Scandinavium. Kameran filmade en kille i HV-tröja och några ungar buade. Jag gav tummen upp(hoppas det framgick att jag menade tröjan :stuck_out_tongue_closed_eyes:). Vad är det för föräldrar som uppfostrat sina barn till att heja på Frölunda? :stuck_out_tongue_closed_eyes: :laughing:

Vilket tryck i Riga!

Tre kronor skulle behöva AP20 nu i pp händer inte mycket!

3 gillningar

Jäklar vilket mål.

Losermentalitet på detta tre kronor. Usch.

Jaha. Kul för Lettland på sin hemmaplan. Tre Kronor har verkligen inget PP. Borde varit avgjort för länge sen

Ikväll är man verkligen inte bra. Otroligt ineffektiva

Väldigt imponerad av detta!! Herrejävlar vilken stämning de måste ha

1 gillning

Jojo. Så går det när man inte har AP20 i laget.

2 gillningar

Grattis Lettland. Bra PP Rahm…

1 gillning

Det bidde ingen lett match :sunglasses:

2 gillningar

Vi tar en 5+Game på den. :upside_down_face:

1 gillning

Haha! Jag får ta den 5an för “low skämt abuse”

1 gillning

André Petersson saknades verkligen i den här matchen. Avsaknaden av skicklighet blev märkbar. Lucas Raymond är ju skicklig men han är ung och lite oerfaren, känns tufft att han ska dra hela det tunga lasset

Vet inte om det är rätt tråd men handlar ju om en tre kronor spelare. Tidigare Tre Kronor-spelare åtalas för våldtäkt och misshandel

Nån som har något skvaller om vem det är?

Skvaller hittar man på flashback. Här tar vi bort allt sådant, om folk postar det. Vi diskuterar bara det som är etablerad info och såvida inte det ovan är en spelare som lirar i HV så är det nog inte ett ämne som är relevant för detta forum.

2 gillningar

När brukar truppen tas ut till EHT?

Hoppas att vi slipper skicka nån (läs: AP) till Karjala nu i november.