Tråden om: Tre Kronor!

Tror också man har flera, kan ha fel dock

Försvararen backade undan på sista målet, bedrövligt

Kan vara så att man får en till om man har rätt i sin första challenge. Men har man fel får man väl typ ett straff också. Har för mig att det är en 2 minutare för delay of game

Det är mr Norrlands fel alltihopa, banna honom :slight_smile:

Härligt Hallqvist! Kvitterar till 3-3 med 8 kvar drygt av 3e

2 gillningar

Träff bänkad eller?

Målvakterna skiljer lagen åt tyvärr

2 gillningar

Japp, otroligt svaga målvakter i Sverige tyvärr, samtidigt var utvisningen otroligt billig.

1 gillning

Så jävla surt. Hade hoppats få se sverige mäta sig med usa.

Sverige var det bättre laget, men man borde gjort coaches challenge igen

Sicken skitkväll. Fucking hatar hockey…

1 gillning

Lite flyt för Finland, men ändå en hyfsat jämn match. Finland har ju en avgjort bättre målvakt också.

Tror USA vinner komfortabelt hur som helst.

Otroligt stort misstag att gå med Thelin den här turneringen. Har inte ingett något förtroende öht.

Denna förlusten är på Hävelids konto.

1 gillning

Thelin kass i målet och serien över lag, ändå hålls han högt av Löven supportrarna… .88 räddningsprocent och släppt igenom en jäkla massa slarvpuckar

1 gillning

Hatar tre mot tre så otroligt mycket, även om avgörandet kom i fyra mot tre. Tycker iallafall det går mycket långsammare i PP i OT. Det blir alltid något skitmål som avgör.

Domarna måste väl för tusan få utbildning att inte ta fucking holdingutvisningar när det inte är någon holding…

Ingen bra målvaktsdag idag

Borde vara skämmigt för domarna att det avgörs på en felaktig utvisning

1 gillning

Äh, lägg av, nu låter ni exakt som kanadickerna när dom åkte ut haha! Direkt gnäll på domarna till den mån att till och med kommentatorerna satt och gnällde.

Solklar holding, Thelin rent av dålig. That’s it.

Kanske lite barnsligt men fan vad jag kommer heja på USA i finalen :rofl:
(Jag känner mig rätt säker på att det blir USA, överlägset bästa laget)