Träningsmatch 1: Malmö borta 220818

Första matchen mot Malmö och så som man längtat. Ska bli extra roligt att se André och Teden.

Jag kommer vara på plats å fylla denna tråd med dyng…… grymma rapporter.

Har ny tröja:

Hv ställer upp med följande

Martinsson-Westerlund
Billins-Sjöholm
Bengtsson-Glad

Bödker-Miele-Petersson
Tedenby-Nättinen-Hansson
Elvenes-Vesel-Foppa
Davidsson-Vigneault-Davidsson

Lite som om man själv hade satt ihop kedjorna. Vigneault börjar i en fjärde. Bra.

Kom ihåg nu alla. Försäsong är försäsong. Av erfarenhet brukar det dåliga på försäsongen följa med in på säsongen. Det positiva säger mindre :wink: Lex Kokkonen.

Galet. Det är först nu det verkligen sjunker in. HV ska spela i SHL den här säsongen. Fy. Fan. Vad skönt.

Jag blir mer orolig om vi vinner alla matcher på försäsongen. Inget gott har kommit av det. Någonsin.

Håller med helt.

ORIMLIGT taggad på försässe.

Kör vi!

Ska bli spännande se Hansson som får börja med en sån fin omgivning. Annars är jag mest intresserad på att se vad Westerlund kan göra bredvid Martinsson.

Westerlund och Bengtsson är jag extra nyfikna på.

Ja, backsidan är jag också nyfiken på. Annars är jag mest nyfiken på Vigneault. Han har ju blivit rejält hypad, både när han värvades och nu de senaste veckorna. Ska bli spännande att se.

Släpp pucken :exclamation:
Det är snart vår

E så jävla taggad även om det bara är träningsmatch. Tippar att Joonas Nättinen hänger första.

Jag tror Hansson sätter första :sunglasses:

ÄNTLIGEN!!!Elvenes, väl, Foppa blir intressant!

Spännande att se att den kritiserade värvningen Hansson spelar i en formation med Tedenby o Nättinen. Nu är de första matchen jag vet. Men känslan är att Hansson inte är här för att kriga i en fjärdeformation.

Malmö ser piggare ut… Andra bp:t

Ser segt ut sofar

Jaaaaaaaa :exclamation: :smiley:

Har vi vunnit en enda tekning?