Tripp trapp trull. Vi växlar upp lite långsamt vilket jag gillar.
IKO revansch?
Kaski utgår pga nackspärr enligt JP. Tedenfjärt och Kero inte spelklara heller.
Tror ni Engsund spelar med tanke på historiken med drängagänget IKO.
Ang. Engsund: Det är väl ett helt nytt lag i IKO nu? Alla har väl dragit? Så det kan inte vara så himla jobbigt att möta dem, dessutom utan publik.
Påtal om att IKO har ett nytt lag så möter vi Zion Nybeck ikväll!
Ohhh, spännande!
IKO är ju Engsunds moderklubb oavsett vilken personal de kommer med, så nog kommer det bli en speciell match för honom. Han, AP och Alnefelt lär väl säkerligen spela, och gissar på att det blir ett par andra av de mer rutinerade som står över. Hoppas få se bra struktur, inställning och stark defensiv i första hand!
Enligt en reporter på Barran (Barometern), så har denne hört något surras om att Engsund icke kommer spela mot IKO…vi får väl se
Har aldrig förstått det där med att ställa över rutinerade spelare bara för det är träningsmatch. Är väl nu man lägger grunden för säsongen. Spela med bästa laget. Ställ inte över nån bara för att.
Min åsikt.
Håller med sen ska ju naturligtvis spelarna vilas vid minsta lilla skada eller känning på försäsongen men är de friska ska de så klart vara med!
En länk till matchkommentatorn.
https://sv.forvo.com/word/mølgaard/
Hans uttal på våra spelare senaste matchen var ju inte helt klockrena…
Jag gick förbi Engsund på ICA i Oskarshamn i juli, så det är nog inga hard feelings i den staden.
Släpp pucken…
Möell-Gå!
Hoppas på samma kommentator.
Har precis gjort en klysch-bingobricka!!
Vinsten för mig är en fyra single malt.
Mackmyra 15yo med egendesignade etiketten.
edit
Lägger med brickan också
Varför spelar inte AP för…
inte klarat testerna
Fast det var han i förrgår morse enligt AB.
det hade jag missat, kanske är en karens efter det?