Träningsmatch 2: HV71 - IKO (240816)

Yrselattack av plötsligt karaktär, måste vara hemma och vila… glo HV och öppnar öl :wink:

ölbärs är öppnad sedan lunch. Så där är jag “set”, men jag kan inte vingla mig ur ett medgivande såhär nära. Det smärtar.

1 gillning

Hheeeeeeeeeeeeeeja HÅÅÅÅVEEEEEEEEEE

4 gillningar

vi syns på andra sidan! Sköt er!

2 gillningar

Ja absolut. Juniorerna ska få visa upp sig. Men man måste ändå spela ihop laget som ska spela i shl. Men att vila vår bästa spelare om han nu inte är skadad. Är idiotiskt. Enligt mig. Men som sagt min åsikt.

Har det fortfarande inte sagts vilka som har C och A?

Kanske missat nåt. Men senaste matchen sades att inget var bestämt ännu.

1 gillning

Juste fan vi möter Axel Landen idag!

2 gillningar

Lite märkligt är det, beror lite på hur man gör imorgon. Då vill jag definitivt se att andra “vilar”.

Extra fokus ikväll

*Anton Blomqvist mot Albin Blomqvist
Vem vinner?

*Hur står sig Axel Landén?

1 gillning

Förra matchen kunde jag streama från datorn till TV:n, det går inte nu, varken från jp eller Expressen. Någon som har samma problem?

Jag hade problem förra matchen, fick använda webbläsaren på TVn och kolla på expressen.se

Börjar med att träna försvar enligt plan!!

En sak som kan störa mig lite är att Blomman sa att man vill spela med bästa laget i “alla” matcher, rimmar lite konstigt om AP vilar till förmån för andra.
Sen är ju inte jag tränare vilket alla ska vara glada för, så Blomman vet säkert vad gan gör :blush:

2 gillningar

Spelar OSL? Ser han inte eller hör inget

Men å andra sidan måste man väl spela ihop laget som det är tänkt att spelas framgent.
Men taggar ner lite.
:rofl:

Du tror inte han menar matcher där resultatet spelar roll, d.v.s. inte försäsongsmatcher? :slight_smile:

Så kan det mkt väl vara, fast personligrn hade jag gärna sett AP i kvällens match

Gillar redan WIN, han ger sig inte!

3 gillningar

Men lägg av, väldigt onödiga bp. Såvida vi inte göra det för att öva…

2 bra BP