Träningsmatch 2: Visby - HV71 (250819)

Viktigt att Brännan får näta! Kvittar nog om det är mot Visby eller Florida Panthers för Isac, otroligt viktigt för självförtroendet.

3 gillningar

Falkögon på Johnsen ett byte.
Habilt defensivt Center jobb där.
Fortsätt så pöjk.

Men har han farten? Eller bara seg i benen som många andra?

Heponiemi måste ju ha varit den spelare som gjort störst avtryck de här första två matcherna?

13 gillningar

Jodå, men han gjorde en säsong i Visby också.

Jag har också tänkt på att Johnsen verkar rätt seg på skridskorna

Jag kan inte se att det är så fel?

Det är vad som sker, lite för regelbundet för att inte se ett mönster. Och det är mönstret jag nämnde. Inte personerna. Samma händer i arbetsgrupper och kompisgrupper också. Man hävdar sig lite.

Hade jag haft helt fel så hade “kritiska inlägg” kunna se mer ut som såhär “han tappar fan pucken igen, otroligt… men uppspelen har varit bra och några bra brytningar”. Sen är det kanske en otrolig överdrift att behöva ha något positivt i ett inlägg, men finns det ett mellanting?

Jag har 10 pm just nu för att jag varit lite kritisk till för stor kritik.

Så om jag kan bättre, mycket bättre. Så har jag en tro att många fler kan bättre, mycket bättre. Men visst vi fastnar vid kritik till kritik.

Heja hv! Heja oss!

4 gillningar

Har du svarat på @lejacques fråga ännu? Väntar med spänning på svaret.

Och du har ditt mönster. Allt går igen. Same, same från alla håll och kanter. Vi är ett forum där vi alla har våra olika infallsvinklar.

2 gillningar

JADÅÅÅ

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

NU LIGGER VI PÅ PLUS!

WOOOOOOOOOODS

Han gjorde typ mest mål förra säsongen under träningsmatcherna och de gjorde nada. Kanske blir bättre i år?

bara 4 mål kvar! sen är det godkänd insats! :rofl:

1 gillning

Hoppas på 10-0

Jaaarå!

I avsaknad av AP så hoppar jag på HP-tåget. HP09!

3 gillningar

Hogwarts express?

3 gillningar

Sant. Men det är nog mer positivt att han får hitta nät nu än att han inte gör det.

Han är en av spelarna jag inte tror ett dugg på men hoppas som fan han ska lyckas såklart!

1 gillning