Då är jag ledsen för din skull. Det kan inte vara kul att känna så
När jag tänker på Brännström senast han var i Hv71 så minns jag att han alltid körde på i 100 flås. Varför gör han inte det nu? Ungen som håller honom vaken om natten?
Inte ska du behöva vara ledsen för min skull, min stress över HV har blivit en del av min vardag. Kanske t.o.m. en fetisch.
Jag delar din oro med faktiskt. Jag vet att man inte skall döma ut någon för tidigt. Men det går heller inte bortse från att man inte sett en snudd av den potential som sägs skall finnas hos tex Borgström.
Jag inväntar APs intåg i linan så får vi se vart det här bär.
Helt udda.
Men såg nu Sargen till höger och Brattström (vänster i bild).
Riktnummer till Gotland är 0498.
Undra om företaget har fax?
Men efter alla år av skit måste man också se saker i vitögat. Vi är inte vad vi en gång varit. Vi är ingen dynasti. Vi är inget topplag. Vi saknar identitet. Vi slår underifrån.
Hoppas för allt i världen att säsongen 23/24 ger ett uns av hopp och en början på något nytt och gott. Men mer än 7 perioder lär vi få vänta på att få några större svar.
Jag vill se mer av flera.
Brännström tex känns helt offside såhär på försäsongen.
Önerud ser tyvärr inte alls lika bra ut som man hoppas på.
Mest av allt vill jag se om Tikka håller klassen som han kommer behöva hålla om vi inte ska behöva värva innan första uppehållet.
Jag hoppas verkligen Nubben vet vad han håller på med men jag är verkligen inte övertygad i år heller.
För mycket om och men för mitt välbefinnande.
Detta är dock inget lag som bör åka ut åtminstone.
Har fax-tekniken äntligen nått Gotland menar du?
Det är väl planen med Montén, få in nytt ungt blod och bryta ned samt bygga upp förreningen på nytt från grunden
Här har vi ett jätteproblem. Du har rätt, vi är inte där vi har varit… Vi levererar dock spelarbudgetar och målsättningar som ett lag med en svansföring som inte alls klär oss.
Något som MÅSTE till akut är ju att få ordning på rekryteringarna, både vad gäller spelare och ledare. Där är en del av att vi fastnat i bottenträsket.
Frölunda kommer till kvalificerade målchanser i vart och vartannat anfall. HV kommer ingen vart i det offensiva spelet…
Det fanns en anledning till att det inte blev någon förlängning. Nu tror jag tyvärr att Simon överarbetar allt i sin iver att visa att han ska få vara kvar.
Jag delar din uppfattning till 100% i den frågan.
Han överarbetar helt klart.
Samtidigt en annan press när man är på try out.
Jag hoppas verkligen att han tar nödvändiga steg.
Skönt att Brattström känns stabil från start iallafall.
Tur vi tränar målvakterna iallafall.
Har Borgström ens vunnit en tekning. Luktar tyvärr flopp, helt osynlig i snart 3 matcher och vinner inga tekningar!
Pp nu, kom igen nu!!!
Med allting sagt… Nej Farzan, jag är inte alls beredd att såga denna säsongen redan nu, så klart.
Jag vill egentligen bara säga att även om inte spelet sitter hade iaf jag velat sett lite mer glöd och jävlar anamma i spelarna nu när vi inleder en ny säsong.
Det känns liksom trögt och fartfattigt direkt. Det är tråkigt att se.
Nardella också osynlig. Kommer inte kunna ersätta Lallegia.
Han har inte ens spelat två matcher än, ge det lite tid!