Jag tror Vigneault och Boedker blir årets floppar, stora klumpiga orörliga. Långa spelare lyckas väldigt sällan i Hv, hade varit bättre att ha kVAr Tyler Kelleher än Vigneault. Liten ättrig och svårstoppad som Tedenby.
Han vann minst en tekning! Man hoppas ju Big Sam steppar upp lagom till seriestart. Vill helt klart se mer grit och tempo med den vältränade kroppen!
Oroväckande… Riktigt oroväckande spel…
Sen har ju Örebro ett bra lag i år. Lär definitivt vara topp 6.
HV ser lite nedtränade ut. Drar inga större växlar av denna matchen.
vi är bra på icings. Där leder vi stort.
PINSAMT!!! VAD HÅLLER DOM PÅ MED? ÖHK ÄR JU TRE GGR BÄTTRE. MINST
Herregud.
Det räcker inte med 2 nya backar.
Davidsson åker ut med pucken, för att bara ge bort den???
så det blir ett anfall å marjasin gör mål… vafan?
Synd att vi bommade Philip Holm. Bra pondus på honom.
Det var länge sen jag såg HV bli så här tokdominerade i en match. Vi kommer ju inte ur egen zon.
Domedagsforumet går bananas över en träningsmatch. Herregud.
Hoppas ni tagit er blodtrycksmedicin.
Vid 4-0 kommer nog inlägg som: #Nubbenout, vi åker ur i år, sparka Samuelsson osv.
Tyvärr lite klassskilnad idag, bra att laget synas lite på försäsongen så de har tid att justera även om de ser oroväckande dåligt ut…
Nä, vi ska inte hetsa upp oss för resultatet i en träningsmatch men vi kan konstatera att Glad (hur kunde han få vara kvar???) och Vigneault är lååååångt i från att vara SHL-mässigt. I övrigt gör HV en slätstruken figur men det är, som sagt, bara försäsong.
Haha även vi på forumet har försäsong.
Vänta bara tills vi blir utan poäng i omgång 4 och står kvar på 0 pinnar.
Då, då ska du få se på hashtaggs
Jag bävar
Det är en usel snubbe som sköter musiken, därav HVs usla insats.

Det är en usel snubbe som sköter musiken, därav HVs usla insats.
Helt klar därför. Och ismaskinerna var framhjulsdrivna.
De syns var i laget vi har störst utmaning nämligen försvaret. Jag blir orolig ifall vi ska gå in i säsongen med dessa backar. Vidhåller att vi behöver värva 2 högkvalitativa backar. Gärna innan premiären och inte i Januari när det kan vara för sent.
Tycker inte heller att Sam W imponerar bortsett från en ok insats mot Leksand. Det oroar.
Glad och Bengtsson är jag orolig för med.
Detta är en skitmatch, rakt igenom.
Såna kommer, inget att bry sig om. Vinner vi bara 52 matcher i serien sen så är allt förlåtet.