Jag tar den!
Återigen, det enda som inte ser ut som kattskit är ppt med Jason Kro… jag menar Vesel.
När man stoppar in Hansson/Lindbäck med Tedenby och Vigneault är det ju omöjligt för den kedjan att producera. Då det är det bättre att göra om lite.
Kan tycka det e skönt backarna synas hårt nu. Inga problem med bli överkörd alls. LIka bra de blir det nu än sen
Hoppas man gör om lite i kedjorna till tredje. In med Miele bredvid Tedenby så kanske det händer nåt.
Det är tydligt att vi saknar Oumph på backsidan. Bertov/Glad är inte SHL-mässig och skulle behöva köpas ut. En klassback räcker inte, men HV verkar inte vilja satsa speciellt högt denna säsongen.
Saknar egentligen också en till vass forward, för jag tror inte André P håller en hel säsong. Lindbäck/Hansson är konstiga att ha i laget när vi redan har forwards som Davidssons, Matson etc.
Målvaktssidan ser bra ut (på pappret).
Vi skulle behöva en Jason Krog typ in i laget samt 2 bra backar, Typ Mat Donovan och nån mer lika bra.
och på isen hittills tycker jag. Gunnar har visat sig stabil, Ortio gör det hyffsat idag.
Nån som har skotten? Är vi över 10 ännu?
Det tror jag inte. 21-8, kanske? Bara en gissning
Snyggt lir.
Såååå lätt
Nu vänder det!
Jag syftade på ppt men visst, bra kontring oxå. Nu faller de, marjasinarna
Hoppas att hansson och Davidssons kan bli en riktigt jobbig checking-line. De har verktygen.
nära…
Jarååå
Att det endå kan bli lite nerv
Vilken coach-effekt
MÅNS!
Å så zebra…
Var det “rutin” från Ortion?