Träningsmatch 6: Örebro HK - HV71 (230831)

Jag tar täten här och skapar upp tråd för nästa match! Tror jag namngett enligt praxis.

Här kommer T.Ms tankar inför matchen :smiley:

3 gillningar

Är det någon som förtjänar att få en riktig propp imorgon så är det Emil Larsson. Hoppas det blir lite fight!

2 gillningar

Du menar han karriärdödarn? Han som tacklar sönder spelare och aldrig ber om ursäkt och sen får en tackling och gnäller i media att han inte fått nån ursäkt själv?

7 gillningar

Bingo!

1 gillning

Har fortfarande mardrömmar om när vi mötte Örebro förra säsongen. Har aldrig sett HV bli så utspelat. Total klasskillnad.

2 gillningar

Blir första matchen för säsongen jag ser så kommer meddela om det blir SM-Guld eller kval senare ikväll.

4 gillningar

Bra HV möter dessa mer tunga lag som FHC och Örebro, alla nya kommer fatta vad som kommer krävas.

Hoppas jag man ser HV tagit ett steg till i kväll.

2 gillningar

Bra! Utifrån din expertanalys kommer 52+ av mina eftermiddagar/kvällar nu bestämmas innehållet i.

Att döma av inläggen på forumet räcker det nog att du ser på 4 kvalmatcher i vår

Hoppas dommarn är bättre än senast.

1 gillning

Lugnt idag! Abols spelar inte kvar i Örebro för han brukar ju vräka in mål mot just Hv! Så idag blir det vinst!

2 gillningar

Kaski, teden, Petersson, ortio borta. Inga dussin lirare direkt…

Vad hände med Kaski å Teden? sjuka? skadade?

Oroligt med Ortio. Han var inte direkt bra i första försäsongsmatchen heller. Däremot har Brattström visat sig bättre än vad jag trodde.

1 gillning

Oklart vad som hänt. Har inte kommunicerats ut

Tycker tvärtom faktiskt, han har sett väldigt seg ut enligt mig. Förhoppningsvis för att han helt enkelt inte är varm i kläderna än.

Intressant match ikväll! Hoppas på att få se ett något vassare passningsspel och lagdelar som sitter ihop bättre. Nu kör vi.

1 gillning

Krockade med någon på träningen har jag för mig att det stod någonstans

1 gillning

Örebro lär ju inte bli livrädda…