Ut med Montén, in med Lindbom.
Alternativt sätt Sundh som huvudtränare eller nått, lär knappst bli värre än detta haha
Hur vet du att de var supertaggade? Har du frågat dom?
Nu är det ju du som har bevisbördan efter ditt påstående.
Herregud. Varför ska hv alltid vara sämst??? Skit också!
Det är ju EXAKT det här som är problemet, du sätter fingret på de.
Oavsett hur mycket föreningen misshandlar publiken och fansen så kommer vi tillbaka… match efter match, säsong efter säsong.
Att man inte ens kan få laget att tagga till på ett genrep är ju fullständigt makalöst.
Bortskämd förening, bortskämt representationslag.
Tyvärr är det väl så. Han värvar dem hellre till HV.
Montén ut och Roger Forsberg in under säsong. Vad är oddsen för det?
Det tror jag inte ett dugg på. Hamnar nog i knät på Lindbom igen.
Men har du bevis att de inte var så.
Sen självklart har jag inte frågat dem men när man ser hv idag får man fråga hur taggade Rögle verkligen var när Malmö leker med hv
Ändå har man fullsatt varenda match! Nästan.
Jag tror nog att det ser ut så här på många genrepsmatcher. Ingen vill riskera att skada sig innan premiären. Det blir ett jippo helt enkelt. Då var matchen mot Rögle en bättre värdemätare.
Det är du som påstår något, inte Farzan
Tycker vi kommer upp bättre i andra, hade förtjänat ett mål iallefall.
Dock trampar malmö igenom vårt försvar alldells för enkelt, känns som det fysiska spelet som vi hade mot rögle inte riktigt är där och kanske beror på att ingen vill skada sig matchen innan säsongen börjar.
För några dagar tidigare gör de inget om man skadar sig?
Köper de inte alls. Är man proffs ska man vilja vinna varje match man spelar, annars är de bättre man avslutar karriären och super som oss andra.
Det var nog snarare så att HV var taggade rejält i matchen mot Rögle. Idag åker man bara runt och lirar lite. Det kommer se helt annorlunda ut i premiären.
Nej. För man behöver inte sälja en produkt som är eftertraktad. Problemet blir att den snabbt kan bli kass om ingen vill ha den.
Rögle gjorde en riktigt blek insats mot oss. Men vi var också rätt så bra.
Är ju dock ganska uppenbart att HV var mer påslagna mot Rögle än idag. Sett maxåkningar av Lenc och en tävlande Strålman. Mot Rögle var alla på. Det är det vi primärt kan påverka. Vad motståndaren gör, eller om de är taggade eller ej är längre bort från vår kontroll.
Detta tror jag inte en millisekund på. Malmö har också genrep. Trots detta vill de spela.
Den har varit ohotad sedan 1971, så jag tror nog man klarar en dålig HV-dagsmatch.
Som sagt, jag har sett alla HV-dagsmatcher och ingen har varit bra.