Såklart inte Strandell och Fransson är klara än, men hur ska de bli det om de inte får känna på hetluften? De är knappast sämre än många andra idag eller?
Nej, saknar Träff och Pettersson jag.
Såklart inte Strandell och Fransson är klara än, men hur ska de bli det om de inte får känna på hetluften? De är knappast sämre än många andra idag eller?
Nej, saknar Träff och Pettersson jag.
Klassiskt HV. Lallar sig igenom försäsongen (samt hela hösten och vintern). Vi vet att vi vinner guld till våren. Bara slå på en knapp så kommer samtliga spelare spela sitt livs hockey. Inte ett dugg nervös.
Återigen är de grundspelet som är problemet
Är alltid likadant. Jar varit i flera år. Kan nämnna 100 spelare som blivit sämre i Hv!!
När ska Borgström börja visa upp sig? Jag ser 2 spelare som tävlar, Lenc och Strålman, resten är en brun sörja.
Ja så klart är det så, men jag har varit, och sett, så många HV-dagar och dom enda som taggas av detta är barnen och damlaget. Jippon med autografskrivande och liknande har aldrig taggat gubbarna. Värst var det för 12 år sedan.
Ja. Detta är total jävla klasskillnad.
Förstår vad du menar men SHL har inte börjat ännu.
Hur vet du att Rögle var otaggat? Har du pratat med dom?
Det behövs en skärpt coach med erfarenhet för att sätta ett ordentligt grundspel, det duger inte med en turneringscoach som inte är van att leda den dagliga verksamheten.
Nubben och Montén, -the unholy union-.
Man önskar ju bara att spelarna taggar till när det är Hv dagen med jippo och grejer. Detta spelet säljer ju inte in laget precis
Strålman kung! ”Jag är här för att tävla, det är kul”.
Kommer bli så jävla viktig.
Vad har vi att förlora på att sparka Monten och Nubben? Ta in folk som vet hur är det är att vinna! Vi har ju fan 2 legendarer i båset jämte honom, helt obeprövade!
Malmö är ju bättre på allt. Rappare och har ett passningspel och rörelse som Hv absolut inte har. Saknas spelidé även denna säsong och är det dumphockey man fortsätter tro på?
Man borde vara påkopplade en dag som denna med respekt för allt folk som valt att komma och titta.
Oddsen att Montén ryker runt årsskiftet känns, just nu, ganska låga.
Han får gärna ta med sig Nubben då.
En av få som inte behöver skämmas
Det kommer bli fullsatt i premiären. Det har inget med HV-dagens usla inställning att göra.
Man har inte skyhöga förväntningar på nästa säsong direkt. Kommer bli en tuff vinter.
Beror ju på hur styrelsen och Lindbom känner, Nubben skulle inte för sitt liv kicka en polare.
Märkligt att alltid bortalaget kan vara mer taggade än HV på vår HV-dag. Låter ologiskt.