Digitalt medlemsmöte 16/12 kl. 18.00

Man jobbar febrilt. Skönt. Då vet vi. :astonished: :open_mouth: :confused: :unamused:

Svaren Hult ger… Hur kan Agne och styrelse ha förtroende för denne man. Helt jävla otroligt!

Ja, alltså. Bilden av en förening som inte kan skilja på höger och vänster blir ju märkbart tydligare efter deras svar.

De har ingen aning. De är bara missnöjda med resultaten, men nöjda ändå med alla som jobbar.

Väldigt bra och insatta frågor från allmänheten ändå. Man får hoppas att styrelsen och Agne lyssnar, så kanske de lär sig något…

Undrar hur många gånger man kan vända på varje sten?

Shitkicker: ja, tänker också så. Att det är bra att det spräcks lite hål på bubblan de lever i.

Det spelar väl ingen roll hur bra eller icke bra övriga lag är.? Fel fokus.
Ingen är intresserad av ursäkter. Oavsett om det är otur med skador eller grannes katt har stört någons nattsömn så kvarstår faktum att detta är för jäkla dåligt.
Målsättningen är topp 4 och minst semi. Jag är förvånad att målsättningen den inte korrigerades på mötet.

Jag tycker det här bara ökar oron, snarare än lugnar mig. Vad säger du?

Nu kanske jag överanalyserar. Men Hult känns lite osäker. Skarpt läge, minst sagt. En sak att få frågorna från en journalist, en annan att få dem av sina egna medlemmar.

Jag svettas. På riktigt!

Man ser i kommentarsfältet att folks oro snarare ökar än minskar på grund av det här mötet…

Jag blir ännu mer fast i övertygelsen att HV åker ur denna säsong. Det är nästan med en overklighetskänsla jag lyssnar till detta!

Ingen kontakt med Martin Thörnberg. Buhu… :frowning:

Jag svettas alltså mer än under gårdagens match, eller nån match den här säsongen. Det här är läskigt.

Han ber om ursäkt efter påtryckningar från oss fans som i sin tur snappades ut av Jkpgs oerhört trötta journalister som i sin tur kontaktade Agne och citerat twitter. Sedan lär Agnes mailkorg exploderat igår med. Bra att han pudlar.

Är det OS i självförnekelse och ryggdunkar?

Davidsson tror verkligen på Rahm som den som ska svetsa samman gruppen.

Min analys. Vi står och faller med den här gruppen som leder HV idag, från tränare och sportchef till klubbordförande till styrelseordförande.

Övergripande för mötet:

Man pratar mycket, men inget konkret.
Man dribblar med ekonomin och kommer gå mindre back än väntat. Dock endast med förutsättningen att vi blir kvar i SHL.
Man är nöjda med alla de som är ansvariga för missade målsättningar och misslyckade rekryteringar.
Man ändrar inte målsättningarna, men man vet inte hur man ska nå dem.
Man har ingen uppfattning om vad som ska till för att vända trenden man är i, men man hoppas att det vänder.
Man jobbar febrilt (oklart med vad, dock).
Man vänder och vrider på stenar. Dock helt utan resultat.
Man undviker de spetsiga frågorna i chatten.

Detta möte gjorde mer skada än nytta.

Vad bra då känner jag mig jävligt lugn… :open_mouth: :open_mouth: :astonished:

Hult får en fråga om den röda tråden i HV. Han kan inte svara. Låtsas (hoppas jag) inte förstå frågan…