Digitalt medlemsmöte 16/12 kl. 18.00

Asså. De svarar ju ändå på frågorna. Men ja, de har ju väldigt stort förtroende för varandra. Allihopa. Självförnekelse? Både ja och nej. De vet ju att de står i dynga upp till knävecken. Men ja om självförnekelse är detsamma som att den här organisationen ska vända på skiten.

Tackar ödmjukast för svar. Vilket jobb ni gör med rapporteringen. Grymt bra jobbat!

Ryggdunk till Magnus Carlsson från Johan Davidsson. ”Väldigt duktig”.

Jag har ingen åsikt om Magnus, men för er som har kan det vara intressant att veta.

Det är rent farsartat detta. Det är synnerligen uppenbart att allt som heter plan och handlingskraft saknas. Känslan är samtidigt att de inte tycker att något behöver ändras egentligen. Inget kommer att förändras.

Jag är helt uppgiven nu. Helt uppgiven.

Haha. Bengt Kinell skickar en passning till Sten-Åke. Hur känns det att sitta i en styrelse med väldigt lite hockeykompetens. :laughing:

Ansvarsfråga. Varför görs inga förändringar?

Sten-Åke har stort förtroende för Agne i hans roll som klubbordförande, som i sin tur har starkt orubbat förtroende för sportcheferna. Sten-Åke har själv stort förtroende för Johan.

Aj, aj, aj.

Nu drar han “det är en halv säsong kvar”-kortet.

Haha, bäst idag

Nu frågas det varför alla får sitta kvar trots att inga mål någonsin nås.

Sten-Åke har fullt förtroende för Agne. Agne har fullt förtroende för Johan och Johan. Johan och Johan har fullt förtroende för Rahm. Och där är vi ju nu. Men han är tydlig med att de inte är nöjda med resultatet… Och styrelsen bidrar med att ställa krav…

De är öppna för förändring, drastiska sådana också, men de tror inte på det i nuläget.

Läpparnas bekännelse. Rent skitsnack. Aldrig att någon i det här ryggdunkargänget skulle ställa sin plats till förfogande, eller entlediga nån av sina kompisar. Vidrigt. Spysmak i munnen.

Klump i magen när Agne säger att man kommer ta fram en plan för allsvenskan i vår om man ligger kvar i samma läge.

Tror ändå det här kan ha fungerat som en lite väckarklocka för i synnerhet Sten-Åke.

Han tog ju tillfället i akt att trettio minuter senare verkligen förtydliga att de inte är nöjda. Då sa han det där om drastiska förändringar, som han visserligen inte tror på i nuläget.

Som sagt. Tror det här var en väckarklocka för åtminstone några av de som kört med skygglappar i x antal år.

Ja den kan man börja snickra på ikväll redan. Vilka losers. Ingen attack. Ingen pondus. Ingen idé om hur detta ska lösas! Beklämmande att se.

Känslan motsvarar antagligen den som att sitta i ett flygplan där piloterna fallit i coma.

Klump i magen sv det ni förmedlar i er rapportering :astonished:

Stämmer säkert…helt hjälplösa :frowning:

Jag önska ratt jag inte tittat. Innan var jag orolig, efteråt är jag övertygad. Detta är gänget som kommer att leda oss rakt ner i avgrunden till det taktfasta ljudet av sina egna ryggdunkningar. Och detta helt utan att fatta nånting.

Det sägs att det inte finns några förtvivlade situationer, endast förtvivlade människor. Detta är undantaget i så fall. För denna situation är minst sagt förtvivlad…

Jag känner chock och bestörtning. Samt även en känsla av overklighet. Händer detta verkligen? Men ja, det gör det faktiskt.

En sak kan vi vara säkra på iallafall och det är att man är inte nöjda med resultatet… :blush:

Det känns inte som en fråga huruvida om utan enbart en fråga om tid innan vi lirar i allsvenskan.
Vi är där snart.

Vi har väl redan diskuterat det här med image och kommunikation? Självklart har man förtroende för sina anställda, så länge de faktiskt är anställda… Man kan ifrågasätta varför vissa anställdes från första början, men fram tills dess att någon sparkas kommer det va fullt förtroende som gäller, utåt sett. Fortsätter vi falla ännu längre ner i tabellen, om så ens är möjligt, kommer huvuden rulla. Slutar vi säsongen i närheten av den tabellposition vi nu befinner sig kommer man göra förändringar till nästa säsong. Var så säkra.

Såg du mötet?

Det handlar inte alltid om vad som sägs, utan snarare hur det sägs.