Ja det blir intressant att se hur han hanterar det i så fall. Men ett framgångsrikt och utvecklande år bakom sig gör skillnad.
Det där med att det är skillnad på SHL och HA är ju en grej, men för en målvakt finns det ju två sidor av det myntet. Det kanske är lite mindre spets i avslut osv men försvaret är ju också klart sämre och det kan ju bli fler öppna/oväntade lägen.
Tror skillnaden mellan ligorna påverkar just målvakternas statistik i samma utsträckning Har inget mer än känsla att basera det på dock, vet inte om det finns någon statistisk jämförelse, hade varit lite intressant.
Vilka målvakter har blivit bättre efter HV?
Söderström är väll ganska bra. Frågan är om bättre?
Okej, omformulerar frågan utefter följande kriterier:
- Målvakten spelar inte i en sämre liga
- HV “gjorde sig av” med denna målvakt, d.v.s. ingen förlängning.
Linus räknas inte då vi hade behållt honom om vi kunnat.
Märkliga kriterier. Det låter lite som mina barn när dem hittar på egna regler till ett spel
Men Filip Larsson
Vilket seriöst rykte är det som diskuteras?
Det känns väldigt OT nu.
Absolut, tur det är fritt att formulera sig som man vill på vårt eminenta forum.
Så länge man inte är OT vilket jag var.
Edit: Filip Larsson var aldrig på kontrakt utan lån.
Åhman?
Lån är väll fortfarande ett slags kontrakt?
OT.
Fler inlägg som inte följer ämnet raderas.
Linus Lindström tackas av av ZAIK. Presentation av HV71 idag?
Inte omöjligt men känns som vi får vänta nån dag till dock.
Ska på Tre Kronor-Finland i Frölundaborg imorgon och då jag bor i närheten och inte jobbar imorgon skulle jag kunna ta en promenad för att se om Finland värmer upp utanför arenan med fotboll eller något, då kan jag fråga Lassi Lehtinen om han är klar för HV . Ska jag?
självklart.
Den grabben sa ju dock att Engsund va klar för Luleå o vi skulle plocka in Borgman innan kvalet. Så ta det med en nypa salt.
inte riktigt tillförlitligt men spännande
Det där (explicit karusellen, inte dina åsikter ) får inte postas här i den seriösa tråden. Lägg det i drömtråden, för den sidan har noll trovärdighet. Vi har ju några trollkonton där ute som vi inte vill ge luft åt här…
Nu tjuter folk i mitt öra att detta konto kanske inte är så kasst som jag bedömt det… framtiden får utvisa…
Även blind höna…
Det kontot har både haft rätt och fel tidigare, men beter sig som en jävla barnunge när folk ifrågasätter. Halvseriös på sin höjd, men inte omöjligt att spånhuvudet har rätt denna gången.