Mtp att basen finns i Jönköping, Sverige så behöver vi nog inte göra nån större rubrik här…
Mtp att de enda färgerna som ens existerar i de inlägget är Vitt-Gult-Blått så vågar jag nog säga att han är 100 klar. Ni kan kalla mig ”Hockeykarusellen”.
Mods får kontakta mig om de vill ha källa. Kanske inte behövs när jag inte fått något namn..
Vad jag hört från tillförlitlig källa så är de en som han kallde ”hållkäften värvning” som ska ta 1C rollen.
Fick inget namn men ska ha spelat i SHL tidigare och nu i AHL.
Finns det någon EP scout här??? bör inte vara svårt att hitta namnet på människan.
Vi mods har godkänt ryktet och ser fram emot en hållkäften-1C
Nationalitet? Ålder?
Ingen vet.
Inte ens källan. Vi har inte mer att gå på tyvärr.
Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Spelarmarknaden 25/26 (drömmar & farhågor)
Eftersom vi inte vet något namn, så spekulerar vi inte här om vem det kan vara. Gör det i drömtråden, tack.
Bara att gå in på EP, vidare till shl sidan, scrolla ner till " where are they now" och se vilka tidigare shl-spelare som lirar i ahl denna säsong
Finns ett gäng kandidater som kanske kan kallas " håll käften värvning".
Spännande.
Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Spelarmarknaden 25/26 (drömmar & farhågor)
Inte för att vara sån men allt annat än en “håll käften”- värvning till 1C är ett misslyckande för Björn…
Nej, det behöver det absolut inte vara.
Hur kan alla verka så säkra på att denna center är svensk? Ryktet var väl inte mer än att det var en ”håll käften”-värvning?
Om jag får gissa så är det för att han har spelat i SHL så sannolikheten att han är svensk är stor
För att förtydliga.
Källan är bra men de han sa var inte att något var 100000% klart och påskrivit. Men att de är nära.
Vem tror du själv om du får gissa?
Det ska vara en AHL-spelare som spelat i SHL. Finns inte jättemånga utländska sådana, och de som finns faller ofta på sin egna “omrimlighet”.