Bomba honom med välkomstmeddelanden
Aha ska alla dra ett race o skicka till honom haha
Inte för att vara petig. Men kanske känner sig mer välkommen om supportrarna skriver hans namn rätt (sorry no offence intended)
Hur lyckades du stava fel? hahah
Jag drog iväg ett meddelande och välkomnande han till Jönköping, HV71 och tipsade om två bra pizzerior.
Fasen
Det kallar jag bra välkomnade!
Woods? , Mjukglasslirare, hoppas inte på det ryktet
Utveckla gärna.
Du får fan be om ursäkt!
Haha, försökte, men han måste svara först för att det ska gå
Tror vi att vi får se Staffan dra på sig sin röda kavaj imorgon och presentera Woods?
Ja, det skulle jag gissa
En bugg tippar jag, väldigt olikt Frejd och hans team.
Det handlar nog snarare om hur plattformen som SHL-lagen använder sig om fungerar. Sjöholm har profil i Leksand, Engsund har i Växjö.
Det togs väl upp häromdagen.
Tack för info. Hade missat den diskussionen.
Jag med
Om Kloos kommer in som joker i november känns de okej men att starta en säsong, som även startar tidigare än tidigare om jag fattar allt rätt gör han missar fler matcher och om man inte värvar en 1 center innan dess kan säsongen redan vara över när han kommer och kampen om kvalet är full gång. Vi måste ha en 1 center på plats till seriestart
Mkt intressant att det alltså kan bli både Woods och Kloos. Även intressant att “några skattemässiga saker måste på plats”. Är det jag som glaset fullt-tolkar om det låter som att det snarare ska lösas, än att han kommer komma sent?
Hansson, Woods OCH Kloos vore ju onekligen mkt starkt.