Diskussion om seriöst rykte (25/26)

Vilka spelare i ligan har liknande siffror/profil?

Otroligt fin! Bra chans att en sån spelare kan bidra väldigt mkt till spelet 5 vs 5.

I VGB-podden sägs också att Woods skulle dra en lön på ca 150’, vilket isf känns som bra värde för den typen av spelare.

2 gillningar

STAFFAN ÄR AKTIV!! ALERT ALERT ALERT!

6 gillningar

Välkommen Riley Woods!

3 gillningar

Nu vill jag veta hur Lindeborg slank ur studion i Hovslätt och varför vi inte har punktbevakning på honom i Tjockhult!

11 gillningar

KU-anmäl alla!

3 gillningar

Jag tänker såhär. Om Frejd åker till Globen för att filma detta så borde det komma fler i veckan. Han kanske är där och träffar Rahm tillochmed??

1 gillning

Ni har ju inte försett mig med ölbärs, det var ju ett krav.

1 gillning

Aj fan.
Vad gör modsen här EGENTLIGEN?
Ingen ordning på någonting!
Ur led är tiden!

1 gillning

Du får väl ge oss lite arbetsprov först. Levererar du så kommer nog ölen ska du se. :face_blowing_a_kiss:

2 gillningar

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Silly season - Seriösa rykten (25/26)

Hur många spelare ska vi ha egentligen?

Det är fler huvuden som kommer flyga, så jag är inte orolig direkt

1 gillning

Så många att jag glömmer bort vem Nubben var…

4 gillningar

In med med både Rousek, Kloos och förläng med Petersson. Då blir de bra de här!
Men det betyder ju isf att flera huvuden måste rulla isf.

3 gillningar

Rousek är intressant, tråkigt bara på bekostnad att man inte lyckades komma överens med AP om så är fallet. Känns som slutet av AP och hv samarbetet slutar med bitter eftersmak. Synd AP inte verkar gå med på det prestationsbaserade kontraktet. Men de är nya tider i hv. Ska man spela i hv ska köpa deras filosofi. Och ska man ha AP i en kedja ska den byggas runt AP för att få ut de mesta av hans kvaliteter. Är rätt säker AP kan hålla i SHL 1-2 säsonger till om han få vara hyfsad skadefri för han har högt hockey IQ. Kommer bli bittert o se han ev i en annan SHL klubb i vinter

2 gillningar

Finns väl inget som säger att det skulle bli på AP:s bekostnad. Mycket talar väl snarare för att AP och HV kommer överens, enligt vad som rapporterats tidigare. Men så klart kan allt hända.

1 gillning

Nej exakt. AP kan mycket väl förlänga. Och ärligt talat måste man ju ersätta de som lämnat samtidigt som man såklart vill förstärka truppen jämfört med förra året, så då ser jag det inte alls som omöjligt att samtliga av AP, Rousek och Kloos ansluter. Skulle isf ge åtminstone två linor av högklassiga spelare.

Enligt MP på Hockeynews så är INTE Rousek klar för HV, finns andra svenska klubbar med i bilden samt schweiziska och tjeckiska, beslut tas efter säsongen skriver han.

Nej ingen av dessa är ju klara men spelare som det ryktas om.