Diskussion om seriöst rykte (25/26)

Men om självaste morsan väljer o följa HV på Instagram så går det bara tolka på ett sätt???

Sen är ju inget påskrivet såklart. Lenc har nog sagt ett o annat till han med.

4 gillningar

Alla älskar HV.. :joy:

6 gillningar

Jag syftade på en moderator som hintade åt att det inte blir förlängning med AP. Tar de som seriöst rykte

2 gillningar

Det skall du inte göra. För hade det varit ett seriöst rykte så hade du sett det i den tråden.

Känslan är att han är på väg bort.

2 gillningar

Vi får väl hoppas på att Brännström och Sandström lägger ett gott ord för klubben.
De har lirat matcher ihop denna säsong i Rochester.

Rousek-ryktet består alltså av att hans morsa följer HV på Instagram eller har jag missat något?

3 gillningar

AP har tagit hundåren i HV med dålig GM, dåliga spelare, dåligt lag och dåliga tränare.

När :bear::s värvningar nu kommer in och det börjar ljusna lite så tycker jag det vore konstigt om inte AP vill vara med när det väl skulle kunna börja bli lite roligt igen.

Samtidigt helt naturligt om AP spelar “hard to get” för att pressa upp lönen.

11 gillningar

Precis. Den här kommentaren borde pinnas för att den är så bra.

1 gillning

Nu skriver JP att Rahm är aktuell för comeback.

3 gillningar

När det kommer till silly är tyvärr JP ingen vidare källa. De rapporterar nästan uteslutande bara nyheter som någon annan tidning har släppt tidigare.

4 gillningar

Man kan rapportera som att det är ens egna källor och scoop, sen får man stå där med svansen mellan benen… :roll_eyes:

1 gillning

Kan de ha skitit sig med Hansson och därmed förlänger man med Kaski?

1 gillning

Gillar förlängningen med Kaski. Bra back :+1:t3:

1 gillning

Efter att ha hört Liljander på Aftonbladet är jag säker på att han vill ha in minst två spelande right backar, så jag tror fortsatt att Hansson är klar!

1 gillning

Ja, jag tror på både Hansson och Kaski.
Tror Kaski blir en prisvärd lösning för oss.

5 gillningar

Kaski borde vara ganska billig jämfört med innan så tror det är smart att förlänga. Verkar som han trivs i Jönköping och ändå har lite hjärta för klubben.

1 gillning

Med tanke på att det ska lastas pengar på 2 centrar plus kanske då en ytter. så blir kaski en smart och betydligt billigare lösning.

4 gillningar

Proffsigt

Funderade oxå på det och att Kaski hela tiden varit backup planen, men det är väl mest att det dröjer med utköpet på Hansson från Schweiz. Hade ju suttit fint med båda right backarna.