Diskussion om seriöst rykte (26/27)

som KD tror jag stenhårt på Hult

Japp. Perfekt roll för honom. Någon som kan hockeyn och brinner för föreningen. Klockrent!

2 gillningar

“Han är kung, han är kult, han är våran Johan Hult!” som det skanderades på läktarna när han var spelare. Det blir väl en key kortsiktig akutlösning. Ändå fint att Hult visar klubbhjärta och vill hjälpa till trots att han blev bortplockad efter HA-säsongen.

4 gillningar

Så det är redan indikationer på det menar du?

Om vi går händelserna i förväg. Har han den mentaliteten som krävs för KD? Dvs kunna påverka saker och ting.

"– När Björn och Fredrik är tillbaka kommer vi ha en dialog om Johans fortsatta fokus inom HV71. Johan har en mångårig erfarenhet av ledande befattningar i näringslivet och en bred kompetens inom ledarskap som vi kommer ha stor användning för, säger Anna-Lena Isaksson. "

4 gillningar

=KD

My bad, fredag em eller putsa glasögonen. Haha :smiley:

Betyder översatt till svenska ny KD från 1 April.

4 gillningar

Det ligger i tiden :smiley:

16 gillningar

Enligt Svensson i dagens livechat är hv inte aktiva att värva till nuvarande trupp. Man tror på de man har. Man kommer bara agera om de dyker upp en riktig stjärncenter som man även kan kontraktera för nästa år eller om man får fler skador

Hv är lugna och känner sig säkra på man är i SHL nästa år

6 gillningar

Kul att dem är säkra. Själv? - not so much. :grin:

Lever vi i samma värld Hv71?

Någon på X härjar om att HV hugger på Straus Mann till nästa säsong. Kan varit ett troll så kanske fel tråd

Ja tack!

Jag tror att mycket av hans framgång i Skellefteå beror på försvaret han haft framför sig, ställ han i HV så kan det nog ösa in likt lassi. Plus att jag utvecklat någon form av PTSD för små målvakter. Jag är tveksam.

7 gillningar

Han har ju inte jättebra statistik utanför Sverige direkt… Men han har varit jävligt bra här under två säsonger.

Dyr tror jag. Finns bättre för de pengarna han kräver. Men han är duktig, helt klart.

Men troligtvis fel tråd.

Vi diskuterar inte random internet-snubbars gissningar här.

2 gillningar

Jättedumt att ta in Heino. Korthuset Anton71 kommer rasa förr eller senare. Vi ska således bygga en förening oberoende av Blomman. Inte beroende av honom.

3 gillningar

Stort av Hult att ställa upp. Verkligen HV hjärta den mannen oavsett vad man eventuellt tycker om hans kompetens som sportchef. Vi har tyvärr inte möjlighet att va kräsna här.

7 gillningar

Du har stenkoll på hur Heino är som målvaktstränare förstår jag?

3 gillningar