Såg att du tog bort min kommentar
Vart diskuterar jag att folk redan kallar Philp för Philip?
Eftersom han varken har egen tråd eller är presenterad ännu så rekommenderar jag ”Prata om det du vill”-tråden! ![]()
“Här diskuterar vi de rykten vi släpper in i den heliga tråden om seriösa rykten för säsongen 26/27.”
Menar du att vi ska hålla oss till att diskutera källan till ryktet och inte spelaren? “Jävligt bra rykte detta, Ragnarsson är stark den här säsongen medan Madhawk närmar sig nedflyttningsplats”
Det rimliga är väl att vi diskuterar de spelare som ryktas in och ut här snarare än i lagbygget eller drömtråden? Förstår inte hur diskussioner om Phelp och Musak kan vara utanför ämnet.
Det är de inte. Men att börja prata om annat är inte lämpligt. Diskutera till exempel lagbygget i lagbygget. För där kan man dra in alla som finns nämnda i “seriösa” för att bygga kedjor backpar etc.
Sett endast till EP (bristfälligt) har ju inte Mysak några övertygande siffror men han är ung och har därmed sannolikt ett driv.
Känslan är ju att han är en chansning, men å andra sidan, centrar är en bristvara som dessutom flera lag vill ha. Vi behöver antagligen ta chansen, om han nu vill spela hos oss.
Läser man scoutrapporter på Mysak så är han inte spelaren som kommer att ösa in poäng, men däremot en jävligt smart center som alltid är på rätt plats och tar ansvar på isen i bägge riktningar. ”Mysak is a trust player who takes smart routes to the puck”.
Med Philp och Mysak känns det väldigt tydligt att Hult vill ha in stabila centrar och där ytterforwards får stå för kreativiteten.
Mysas låter då som en stabil 2/3 center typ i mina öron.
3e center? Alltså vi bygger ju inte ett NHL lag? Känns som en JÄVLIGT stabil 2C i ett bottenlag i en avvaktande och eftertänksam liga. Vad är en 2C i ett kvallag x3 dina ögon om inte en mysak-typ? Vem vill du ha? McKinnon?
8 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Prata om det du vill tråden
Hörni. Denna tråden ballar ut gång efter annan. Skärpning och hjälp oss hålla den helig! Resten raderas.
Skönt att det löste sig rätt fort och att den kostnaden försvinner ![]()
Jag säger det innan någon annan hinner göra det:
Lehtinen kommer balla ur och bli en jävla vägg i Löven bara för att han spelat i HV och byter klubb.
Den är mer självklar än snöslask på julafton.
Röker en grek? Haha 100% att han kommer va klass i Björklöven ![]()
Hur var det med vinni lettieri, är han klar ?
Jag har inte sätt eller hört något mer angående honom. Beror kanske på slutspelet i AHL.
Någon som sitter med mer information än oss övriga ? ![]()
Han är absolut inte klar, kanske inte äns aktuell längre. Senaste rapport är han försöker få nhl kontrakt enligt Expressen. Lät som typisk AHL spelare som säljs ut till SHL bara för trissa upp sitt eget värde
Tack för informationen.
Det är ju väldigt tråkigt för oss ifall detta stämmer. Överlag är det väldigt tyst på fronten med nya värvningar.
Hv är väl mer inne på Mysak och Philip. Lettieri har hela tiden känts lite som ett långskott, han har känns lite för bra för att välja Hv eller SHL.
Dock hade det varit en kanon för HV och precis en sådan dom borde satsa sina cash på !