Diskussion om seriöst rykte (26/27)

Absolut

1 gillning

Letteri jagas även av KHL klubbar, men han inväntar NHL erbjudande skriver hockeysverige.
Jag tror dock han kommer få chansen igen på NHL campen i september, som han fick förra året.

Tycker väl inte det är så tyst? I princip kan vi räkna hem Noah Philp, och Mysak är nog också nära. Därefter är truppen mer eller mindre full om ingen lämnar. Tror inte de kommer ersätta Rindell faktiskt. Malte lär få chansen först åtminstone.

1 gillning

“vännen Lukas Rousek”

Expressen kanske bara skriver så men ligger de något i att dom är vänner så känns de ju givet att han väljer oss framför silverköping och löven.

1 gillning

korren har skrivit att Myrslok inte längre är aktuell för lhc.

3 gillningar

Löven har ju fyllt upp sin centersida redan. Nästan åtminstone. Skulle gissa att vi ligger i förarsätet på Mysak av SHL-lagen.

2 gillningar

Om inte annat kan vi garanterat bjuda över Löven. Centrar är inget HV har råd att snåla på.

Hult har ju varit tydlig med att man vill lasta pengar på centrar, därav backa man på dickinsson

Va? Dickinson är ju center. Eller menar du att det var för att man vill ha två?

Jag tolkar situationen som att både Mysak och Letterieri är intressanta spelare, man väntar in definitivt svar från Let. och har Mysak på backup om det inte blir av.

Mysak känns ju spontant som en downgrade jämfört med om vi hade landat Dickinson med tanke på SHL rutin, eller vad tycker ni?

Hult väntar nog in svar från Lettieri. Kan nog vara att man får vänta till free agency och sen plocka Philip, Mysak eller Lettieri. Eller alla?

Har jag missat något eller finns det något mer än bara att Lettieri har bjudits ut till SHL klubbarna och HV är en av klubbarna som borde vara intresserade?

Nä allt är väl rena spekulationer förutom Philp då som är mer av ett riktigt rykte.

Plus att det ryktas att Kloos och Lettieri är lika nära varandra som BL och ytterforwards “som kan spela center.”

6 gillningar

Menar att han blev för dyr för vad han levererar som en andre center tror jag.

1 gillning

vem mer tror dem att han kommer att forma kedja med?

Gösta-Klas.

1 gillning

Vidare så har Expressen landat dessa kedjeformationerna i sin artikel, där X eventuellt blir Myskoxen.

Riley Woods – Noah Philp – Jonathan Ang

Lukas Rousek – X – Justin Kloos

Aleksi Heponiemi – Linus Lindström – Oskar Stål Lyrenäs

Nikola Pasic – Hampus Eriksson – William Ignberg Nilsson

Victor Laz – Martin Johnsen – Oscar Davidsson

De missar att det ska in en extra gubbe på kanten också, eller det är ju planen åtminstone.