HV71fans.se

Ah håller med, en glad @mrnorrland - svårt bedöma men kändes onekligen genuint bedrövad i vintras.

1 gillning

jag är aldrig munter

5 gillningar

Dags att starta upp en stor gnälltråd där det är fritt fram för pajkastning? Tycker nivån varit otroligt låg senaste tiden här inne, där det mer handlar om att en eller flera individer ska ha rätt snarare än att diskutera HV71…

9 gillningar

Vi tar åt oss och ska försöka bli bättre på att sålla bort sånt som inte håller nivån!

7 gillningar

Antal inlägg på forumet under senaste månaden:

8 gillningar

Helt sjukt. Sju svåra sorger, Nubben och ett kval på det. Och AP gate är det som får forumet att explodera. :joy::grinning:

4 gillningar

Så, nu kan man ge fler reaktioner än bara :heart:

Är det någon ni saknar?

Tumme ner?

8 gillningar

Super bra! Inte tumme ner. Facebook och youtube tog bort det av en anledning. :slight_smile:

2 gillningar

HV-loggan kanske? :saluting_face:

2 gillningar

Att få in den i den internationella standarden för emojis är helt klart något vi behöver lösa. :+1:

7 gillningar

Jag saknar en emoji för att vara jätteglad / exalterad som när man får höra att AP stannar kvar eller att Jagrs bil setts utanför HG.

Annars kan dessa passa då och då:
:facepunch:
:exploding_head:
:sunglasses:
:scream:

2 gillningar

Kan man så går det mesta att lösa :hv71:

9 gillningar

Vore väl i det närmaste att anses som tjänstefel att inte ha en :beers: som alternativ med? En klassisk fin ölbärs-skål helt enkelt!

7 gillningar

Kung! Tänker använder sönder denna emojin nu :shushing_face:

6 gillningar

Använda sönder? Det kan aldrig bli för mycket HV!

Vackert :heartbeat: Vill även ha den till vardags på SoMe :smiley:

LHC-logga ifall något är riktigt botten?

4 gillningar

Vet ni vad, på tal om Emojis, jag hade gärna haft en Ölbärs att kunna skåla med, det hade varit något!

3 gillningar

Ja det är ju ett måste! Kanske även ett whiskyglas när man känner sig sådär extra soff-istikerad.

1 gillning

Lös det Dijabööölics!

5 gillningar