Bara ett komatillstånd kan ursäkta det där.
Ja bristfällig (eller sund?) närvaro?
Forumet visar än en gång sin kollektiva förträfflighet?
Jag hade grovt fel (0-4)… även om just 4-an stämmde. Det viktiga.
Sjukt. Jag hade också fel. Tokfel. 4-1 till Modo. Men forumet visar vägen – som vanligt.
Sorry, hade en glitch i uppdateringen av sidan.
Verkar löst nu.
Forumet låg nere i lite mer än en timme.
Om ni någon gång undrar vad som är fel, OM det är ett fel på forumet, gå till följande feed:
Här kan ni interagera och se om saker kackar ur. Jag postar även lite uppdateringar från forumet, lite “best of” och sådant.
Det var en kritisk tid för många.
Såg du inför kvalet skrev att bara ett otroligt målvaktsspel och återgång till glansdagarnas PP skulle rädda oss. Ganska riktigt ju. Kul texter för övrigt.
Ytterligare en korrekt analys som vi här på forumet gjort!
Jag har inga egna unika tankar, snor allt härifrån
En tanke.. Vore det inte kul att låta trådarna med våra tidigare spelare hållas öppna men istället flyttas till en annan mapp/kategori? Det blir lätt rörigt här med spelare som återkommer i diskussionen, t ex Lias och Pilut?
Tänkte också att trådarna stängdes lite väl snabbt även för de rätt många som (t.ex. av terapiskäl) vill skriva några sista sammanfattande ord och ett lycka till eller ett bra att du försvann.
I tråden om forna HV71 spelare och tränare vill jag gärna se ren från en massa hejdå. Den tråden är snarare lämplig för hur fd spelare presterar, byter klubb och så. Kuriosa efter att de lämnat.
Jag tycker det skulle bli för många trådar att hålla reda på och jag tror det snabbt skulle bli ogenomträngligt och opedagogiskt för nybörjare.
Min önskan var snarare att vid tack och hej så hålls trådarna öppna några dagar / någon vecka innan de stängs. Så att sista analyserna och tack och hej kan göras kopplat till respektive spelare - istället för att lusa ner HV71, Silly och forna spelare-trådarna. Det var bara en tanke om en liten justering för att göra Sveriges bästa forum en liten aning bättre. Nu är det ju redan stängt så tänker mer för framtiden.
Jo. Så kan det nog vara.
Ja jag håller med om att vi nog var väl snabba med att låsa de trådarna, så vi tar det med oss det och lugnar oss ett par dagar nästa gång det sker
Säsongen var väl slut i över en vecka innan trådarna låstes? Ser inte riktigt problematiken då det dessutom finns en tråd om forna spelare. Vi har gnällt tillräckligt under säsongen i diverse trådar…
Tror mer feedbacken gäller att det inte var så lång tid mellan offentliggörande av vilka spelare som lämnar och utifrån det gällande trådar som låstes.
Håller med om att vi gnällt mycket förövrigt, inklusive jag själv
Det känns inte riktigt rätt att gå till tråden om forna spelare för att tacka en hjälte för deras tid i HV när den tiden tagit slut bara några timmar före.