detta är inte någon stor grej, men vi kan sätta en timer på trådarna så ser ni när de stängs, som i matchtrådarna
Det var någon som tipsade för ett tag sedan om arr lägga forumet som en app i telefonen. Någon gång efter jul när ångesten sänkte sig som en tung blöt filt över mig raderade jag appen
Någon som kan guida mig hur man får tillbaka forumet som en app?
Perfekt, var denna post jag letade efter!
Tusen tack! Bjuder på gofika om jag hakar på en match nästa säsong från Götet
Nja för min del var det att jag lika gärna tyckte att trådarna kunde vara öppna för alla som varit i HV men hamnat i ett arkiv där det fortsatt går skriva i dem …
Vill bara upplysa om att det vart problem för egen del fram och tillbaks sen igår att komma in på forumet.
Kanske var 4e gång jag försökt gå in på forumet står det att webbplatsen är blockerad sen prövar jag tex gå in på expressen och därefter forumet igen och då funkar det.
Inget jag råkat ut för förut men vart såhär sedan igår för min del.
Kan du ta en screenshot nästa gång det händer och skicka till mig i PM?
Det handlar om att du är deltidsbannad av uppenbara orsaker
Det är bara jordfelsbrytaren som löst ut. Så fort den blir återställd så funkar det igen…
Har haft liknande problem, att anslutningen inte är säker eller något liknande, men det var ett tag sedan. Jag skriver/går nästan alltid in via forum.hv71fans.se och då är det sällan problem
Borde vi inte ha en tråd om övriga ligor? I delen med hockeysnack ej HV71?
Och i övrigt för alla grupper stänga alla onödiga trådar som ingen använder längre?
Låter väl vettigt.
Tänker du en tråd per land med hockey?
Nja, en för NHL och en för övriga ligor… nu fanns t ex ingen för National League. Då hamnar alla övriga i samma.
Jag använder alltid funktionen/alternativet att visa alla olästa inlägg under Kategorier, och får då vanligtvis upp en lista med alla trådar där jag har för mig olästa inlägg. Sista tiden märker jag att endast många men inte alla trådar med olästa inlägg kommer fram, utan när jag sedan går igenom forumet så dyker det upp flera trådar med olästa inlägg som jag helt missat - de är alltså även fetstilade såsom att det finns nya inlägg. Vad kan detta bero på?
Bifogar några bilder.
Bild 1 - nytt oläst inlägg
Bild 2 - det nya olästa när jag valt att kategori Oläst
Bild 3 - ytterligare olästa inlägg (Silly season-tråden) som inte kommer upp i kategori Oläst
Japp. Du kan välja vad din standardinställning är. Tror det är “följer” som default. Detta ändras beroende på din aktivitet, men texvis så är din aktivitet noll för en ny tråd. Så då dyker inte nya trådar upp i den listan.
Vill ju att allt som jag inte läst ska komma under oläst - måste fila på inställningarna då.
För andra månaden någonsin (åtminstone sedan vi började mäta) så klev vi över en miljon pageviews.
HV berör.
Jag loggar in ungefär varannan minut, så hälften av dessa views är nog mina
Den andra hälften är nog mina
HVforum eller jobbet?
Forumet vinner alltid