Gillar att ni lagt till en liten logga.
Kanske inte den snyggaste med det är något, och jag hade lite tråkigt så gjorde en som ni gärna får använda om ni vill.
Inte världens snyggaste men hade tråkigt
Jag upplever en viss “seghet” på forumet när jag ska manövrera mellan trådar eller vill återgå till forumindex. Är det bara jag som har det problemet? Det har inget med uppkopplingen att göra för jag har inte det problemet i övrigt.
Kul att ni engagerar er i forumets utseende etc. Vi lyssnar på alla åsikter och tar till oss det.
En grundfilosofi bara med forumet och ev webbplats: vi vill inte försöka efterlikna HV71.se och dess grafiska profil och tonalitet då det är viktigt både för oss och för dom att hv71fans.se är helt fristående från hv71 - och att detta är vår webb och inte deras. Därmed inte sagt att vi kanske kommer ha lite inslag av “hv-blått” etc även här
När det gäller hastigheten så är det inget jag själv upplever, fast det gick lite trögt i morse - men gör oss gärna uppmärksamma på om det. Vi ligger idag på ett lågbudgetwebhotell och är det så att det börjar sega eller bli för mkt trafik så måste vi uppgradera till en dyrare och snabbare lösning.
Fin logga, mycket bättre än innan!
Om man får ha synpunkter tycker jag att man kan ta bort “/forum”. Blir lite stilrenare. hv71fans.se funkar lika bra.
Samt ta bort S’et från “HV71S INOFFICIELLA FORUM” Ser märkligt ut. Antingen slänga dit en apostrof eller eventuellt ändra till “INOFFICIELLT FÖRUM KRING HV71” eller dylikt
Håller även med om att det är alldeles för vitt! Om ni vill ha det väldigt avskalat så är nog lite gråare bekvämare för ögonen:) Annars kanske en schysst läktarbild skulle sitta fint, men kanske blir för plottrigt?
Gött jobbat annars!
Håller med om att HV71S ser märkligt ut. Fixar i ordning det. Men absolut INTE med apostrof dammit! 's används inte i svenskan vid genitiv-s - det är en anglicism!
(I svenskan heter det alltså HVs, HV71s, Sveriges etc, inte HV’s, HV71’s, Sverige’s)
När det gäller att det står /forum i loggan finns en tanke med då vi kommer göra nåt med hv71fans.se som inte enbart är forumet
Nu börjar det likna någonting med headern! Riktigt snyggt tycker jag med de blåa, gula och vita ränderna.
Får ni bara bort den vita bakgrunden som ligger framför (som kanske egentligen är headern? vad vet jag), så blir det riktigt bra!
haha, bra koll
Spännande med hv71fans.se!
Förövrigt… va hände med din blogg? Stadsarkitektur med lite inriktning på Jönköping om jag minns rätt? Den va bra
Du hade skapat en bakgrudn längst upp som var blå, gul och vit i lite ränder. Men framför den bakgrunden så var det en vit ruta från bilden bilden “hv71fans.se/forum” till sökrutan i höger. Den såg ut att vara en del av bilden, men förmodligen så var det nog att du gjort headern i forumet vit och att den inte syns nu när allt annat är vitt.
Brukar inte gillar andra forum än standardtypen men det som just nu ligger på framsidan med de blåa och gula inslagen var jäkligt snyggt.
Stilrent och bra, perfekt!
Tackar! Jag kände att gå in och pilla för mycket i forumets design är onödigt, då standardvarianten fungerar bra - men ville ha nåt igenkänningsmoment som både andas HV i färgerna och som kan vara genomgående även på sajten som förhoppningsvis kommer upp sen.
Ganska bra, även om headern och footern inte riktigt lirar… Det ser lite märkligt ut när headern sträcker ut sig över hela, medan footern (även den gul) bara spänner över själva “forumbredden”.
Dessutom så skymtar man rutan, som bl a har texten “Forumindex ‹ Forumet och HV71.se” och länk till kontrollpanelen i sig, mitt i headern. Den liksom “sticker upp” något. Även det ser lite märkligt ut.
Jag skulle nog säga, håll allt centrerat, dvs sträck inte heller ut headern över hela sidan. Kanske.
Nu ser det bättre ut än innan då dom riktiga färgerna syns.
Det “vita” kan nog förbättras om det inte blir massa jävla reklam som på
Hv71s front sida. Reklam gynnar ett par st medans övriga måste se på skiten varje dag.
Mitt tips är en bild från en hysterisk klack, självklart från ett slutspel.
Sen bör det vara några bilder på spelare, legender eller som lirar idag.
Jag vet en som jag skulle vilja se
Grymt med lite mer HV-känsla. Fortfarande pissigt att ni inte får använda loggan. Men detta är ju nära nog! Bra jobbat Dekman. 100 ggr bättre än HV igår!