Kul att ni gillar! Det kommer inte bli så mycket mer design på forumet, utan det är “less is more” som kommer gälla. Ingen idé att fylla utrymmet med bilder och “lull-lull”
Dom som har en vilja att bidra, har kunskapen samt ett intresse att vidareutveckla just siten hv71fans.se får gärna höra av sig till oss för vidare “brainstorm” för att föra sidan vidare.
Eller alternativt öppna en förslagstråd om vad folk skulle vilja ha. På så sätt kanske någon får upp ögonen för ett förslag, “det där kan jag och skulle gärna hjälpa till”.
Kan hända att någon sitter på en riktigt bra ide men inte vill/kan/har tid att utveckla den!
Precis som Simon säger så får n gärna kontakta oss om ni är intresserade av att hjälpa till med hv71fans.se - det jag känner spontant är att vi behöver en “redaktion” med folk som vill bidra med innehåll. Jag har redan börjat med sajten men det har inte riktigt kommit så långt att det finns nåt att visa upp här ännu.
Jonlord, naturligtvis kan man göra det. Men risken för förvirring är stor om det startas trådar till höger och vänster när det gäller samma rubrik som vi har i denna tråden så vi kommer att behålla det här tills vidare
Håller med föregående talare att det ser bra ut men ändra inget på färgen eller layouten längst upp. Vi måste ju känna igen oss så vi inte snubblar vilse nånstans på vägen
1- En klackbild/spelare bild som ligger svagt bakom all text förutom layouten. Kan dock bli lite grötigt.
2- Kör som nu fast med 1 bild på varsin sida, kanske roterande som byts varje dag/vecka.
Dåligt insatt med upphovsrätten men går det att man tar bilder från Google där dom flesta hämtar sina avatarer.
Går inte det så kan jag skicka pm på godis bilder och du kan hänvisa till sir Ward vid problem.
Klappat och klart mao
Ser mycket bra ut!
En sak som hade varit schysst vore om ni kunde integrera Northbanks sida på en flik. Fortfarande så att det är 2 separata sidor, bara att NBS sida syns på en, om ni förstår. [HEM] [FORUM] [NBS] [NBSTIFO?]
När det gäller bilder så kan man generellt säga att man får inte använda en enda bild om inte personen som tagit den uttryckligen gett tillåtelse till det. Gäller oavsett om du hittar bilden på Google eller nån annanstans.
När det gäller flikarna så kommer fler att tillkomma…